۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۲۲۶۹۴
آیت الله طبرسی:

دفاع مقدس سبب تقویت روحیه خودباوری ملت ایران شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که دفاع مقدس سبب ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در ایران اسلامی شده است، گفت: این فرهنگ ارزنده و گرانقدر نیازمند حراست و نگهبانی است که باید برای انتقال آن به بهترین نحو ممکن گام برداریم.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مرکز استان با بیان این که تقوامحوری باید در زندگی انسان وجود داشته باشد، گفت: تقوا می تواند زندگی انسان را در مسیر خوبی ها قرار دهد که باید در راستای بهره گیری از آن گام برداریم.

 


آیت الله طبرسی، تصریح کرد: انسان که تقوا داشته باشد می تواند مسیر ترقی و پیشرفت را طی کرده و به سوی تقرب خداوند منان حرکت کند.

 


وی با اشاره به این که قرآن کریم بهترین هدایت کننده سعادت بشری است، بیان داشت: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر گرانقدر قرآن کریم باید به عنوان اصلی اساسی در زندگی انسان باشد.

 


امام جمعه ساری با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: رزمندگان ما با رشادت و دلاوری ارزنده ای در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام قرار گرفته و پاسخ شایسته ای به آن ها دادند.

 


نماینده مجلس خبرگان رهبری با با بیان این که دفاع مقدس به عنوان یکی از افتخارات گرانقدر و ارزشمند نظام اسلامی است، بیان داشت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به گونه ای نقش آفرینی کردند که این حماسه برای همیشه به عنوان برگ زرینی در تاریخ گرانقدر انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد ماند.

 


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر این که دشمن با تمامی امکانات و تجهیزات و استفاده از حمایت های قدرت های استکباری بر علیه نظام ما قرار گرفت، افزود: رزمندگان و ایثارگران ما با دست خالی و با قدرت ایمان و اراده توانستند در برابر هجوم دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

 


آیت الله طبرسی با اشاره به این که ترویج ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید به نحو ارزنده ای مورد توجه همگان باشد، گفت: نسل جوان جامعه باید این ایثارگری ها آشنا شده و بدانند این نظام اسلامی با چه تلاش های ارزنده ای به دست آنان رسیده است.

 


و با تاکید بر این که باید از این ظرفیت های گرانقدر به نحوی ارزنده و شایسته استفاده کنیم، بیان داشت: ملت ایران با خودباوری و دستان خالی در برابر دشمنان قرار گرفتند که باید این دستاوردها به نسل های آینده به عنوان نماد استقامت و پایداری منتقل شود.

 


امام جمعه ساری با بیان این که دفاع مقدس سبب ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در ایران اسلامی شده است، تصریح کرد: این فرهنگ ارزنده و گرانقدر نیازمند حراست و نگهبانی است که باید برای انتقال آن به بهترین نحو ممکن گام برداریم.

 


نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل، گفت: به برکت همین ایثارگری های رزمندگان در دفاع مقدس بوده است که رییس جمهوری کشورمان در مقر سازمان ملل از ایادی استکبار جهانی و عمل آنان انتقاد می کند و این در حالی بوده که کشورهای دیگر چنین قدرتی ندارند.

 


آیت الله طبرسی با اشاره به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: باید خطوط قرمز را در مذاکرات هسته ای رعایت کرده و لحظه ای از اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیاییم و به صورت شایسته ای از حقوق میلم ملت بزرگوار ایران دفاع کنیم./950/پ201/ب4

ارسال نظرات