۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۲۴۱۵۴
با پیام دو مرجع تقلید؛

نخستین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی درمشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا - همزمان با میلاد مسعود امام هادی(ع) نخستین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی، با پیام دو تن از مراجع عظام تقلید، در مشهد مقدس افتتاح می شود.
مجمع حکمت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدباقر خراسانی با اشاره به اهداف افتتاح شعبه مشهد مجمع عالی حکمت اسلامی، گفت: راه‌اندازی نمایندگی مجمع در شهرهای دارای سابقه علوم عقلی و حکمی، یکی از سیاست های مجمع عالی حکمت می باشد.

 

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: مشهد دارای سابقه خوب و مهمی در زمینه علوم عقلی و حکمی است، از این‌رو نخستین شعبه مجمع در این شهر مقدس افتتاح می‌شود.

 

خراسانی با بیان این‌که آیین افتتاحیه شعبه این مرکز در مشهد مقدس با پیام مکتوب حضرت آیت‌آلله سبحانی و پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم آیت الله مصطفوی و مهدی محقق، رییس انجمن آثار و مفاخر ملی به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اضافه کرد: ارائه گزارش درباره فعالیت های انجام گرفته مجمع عالی حکمت اسلامی از آغاز تاکنون، اعلام برنامه های شعبه مشهد، میزگرد علمی با موضوع "وضعیت و نقش علوم عقلی در تمدن اسلامی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا و سید عباس صالحی از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه است.

 

وی در پایان زمان افتتاحیه را پنجشنبه 17مهرماه، از ساعت 8:30 تا 11:30 در سالن نور مشهد واقع در خیابان آبکوه، جنب اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان در این مراسم پس از پایان برنامه به محل ساختمان شعبه مشهد واقع در خیابان سناباد، سناباد33 رفته و در آنجا نیز شاهد افتتاح رسمی ساختمان مجمع خواهند بود./1323/د102/ی

ارسال نظرات