۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۲۵۵۶۸
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان خبر داد؛

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات قرآن بین اداره اوقاف و آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی مسابقات قرآن اوقاف بین اداره اوقاف و آموزش و پرورش خبر داد.
حجت الاسلام آسوده

حجت الاسلام محمدرضا آسوده، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی مسابقات قرآن اوقاف بین اداره اوقاف و آموزش و پرورش خبر داد.

 

وی همچنین از برگزاری جلسه که با حضور مدیرمحترم آموزش و پرورش شهرستان و معاونت پرورشی و معاونین و مسؤولین پرورشی مدارس شهرستان دلیجان برگزار شد، تشکر کرد.

 

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات ابلاغی سازمان اوقاف از اهمیت بالایی برخوردار است و اطلاع رسانی مفید و جامع در سطح مدارس را توسط معاونین پرورشی مدارس خواهان شد.

 

حجت الاسلام آسوده افزود: این دوره از مسابقات بصورت مقدماتی در سطح مدارس برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مسابقات شهرستانی راه پیدا خواهند کرد و همچنین از معاونان پرورشی مدارسی که بیشترین شرکت کننده را در بین مدارس داشته باشند تقدیر خواهند کرد و به نفرات برتر و برگزیده هر رشته جوایزی اهداد خواهد شد.

 

همچنین محمد رضا نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان، قول همکاری و تعامل را اعلام و معاونین و مسئولین پرورشی مدارس رو به همکاری با اداره اوقاف دعوت نمودند./828/ت303/ب

ارسال نظرات