۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۲۵۷۴۳
نماینده مردم تبریز:

مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ سعیدی گفت: هر کس در هر جایگاه و مسؤولیتی که هست، اگر موجب بدبینی مردم نسبت به نظام شود، در حق خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی خیانت کرده است.
سعيدي


به گزارش خبرنگار
خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش فرماندهان سپاه ناحیه تبریز با بیان این‌که جلب اعتماد و رضایتمندی مردم بزرگترین سرمایه نظام محسوب می شود، اظهار داشت: توجه به این مسأله عامل تداوم آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.


وی با بیان این‌که توجه به اعتماد و رضایت ملت مهمترین اصل و ضرورت در مشارکت عمومی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همراهی مردم با نظام در عرصه های مختلف شاخص و مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی در داخل و خارج است، از این رو دشمنان به دنبال تخریب نظام در دیدگاه مردم ایران هستند.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رمز پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف همراهی مردم با نظام و ولایت بوده است، تصریح کرد: آنچه که امروز رسانه‌های سایبری و ماهواره ای غرب بر آن تأکید دارند، تزلزل در شأن و جایگاه ولایت فقیه و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و ولایت است.


سعیدی با اشاره به این‌که عملکرد مسؤولان نظام ارتباط مستقیم با میزان رضایتمندی مردم دارد، افزود: هر کس در هر جایگاه و مسؤولیتی که هست، اگر موجب بدبینی مردم نسبت به نظام شود، در حق خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی خیانت کرده است، چراکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اوضاع سیاسی، نظامی و امنیتی حاکم بر منطقه خاورمیانه و تحرکات اخیر گروهک های تکفیری تروریستی، اظهار داشت: تمام این اقدامات در راستای تضعیف جبهه مقاومت و اسلام ناب محمدی(ص) است.


وی با اشاره به این‌که هدف اصلی جریان های تروریستی و افراطی‌گرای وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی براندازی نظام ولایی ایران اسلامی است، ادامه داد: توجه مردم منطقه به جمهوری اسلامی نشانگر تحقق سنت الهی و حرکت به سوی حکومت صالحان در روی زمین و چیرگی ایدئولوژی جمهوری اسلامی در معادلات جهانی و منطقه ای است.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز جبهه مقاومت مقابل جهان کفر با آن همه تجهیزات و قوای نظامی توانسته ایستادگی کند، همه در سایه قدرت ایمان و رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه است، در حقیقت رهبری الهی توانسته تمامی معادلات غرب در منطقه را بر هم زند./935/پ202/ب3

ارسال نظرات