۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۲۷۲۳۵
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

140 هیأت مذهبی در الیگودرز فعالیت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز از فعالیت 140 هیأت مذهبی در این شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 86 هیأت دارای کدشناسایی و مجوز هستند.
هيئت مذهبي

حجت­الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع)، در ماه محرم 140 هیأت مذهبی در مناطق گوناگون این شهرستان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 140هیأت های مذهبی در الیگودرز افزود: از این تعداد 86 هیأت دارای کدشناسایی و مجوز هستند.

حجت الاسلام عبدالهی در ادامه تصریح کرد: تبلیغات اسلامی الیگودرز با همکاری شورای هیأت مذهبی این شهرستان برای سایر هیأت هایی که شرایط لازم را دارند مجوز صادر می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتقا آگاهی­های دینی مسؤولان و هیأت امنا هیأت های مذهبی، بررسی و شناسایی آسیب­های مراسم مذهبی این شهرستان از مهم ترین برنامه­های تبلیغات اسلامی الیگودرز است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به نقش هیأت های مذهبی در جامعه تأکید کرد: هیأت های مذهبی باید در جذب جوانان و مشارکت در مراسم عزاداری تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های هیأت های مذهبی، بیان داشت: هیأت ها باید از ورود خرافه به مراسم عزاداری جلوگیری کنند.

حجت الاسلام عبدالهی ایام محرم را فرصت مناسبی برای تقویت باورهای اعتقادی جوانان بیان کرد و افزود: هیأت های مذهبی باید در جهت خنثی کردن برنامه های دشمن تلاش کنند.

وی با اشاره به حضور روحانیان در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ایام محرم خاطرنشان کرد: روحانیان با توجه به حضور جوانان در برگزاری مراسم عزاداری باید از این فرصت ها به خوبی در راستای تقویت باورهای دینی جوانان استفاده کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز امر معروف و نهی از منکر را مسأله ای ضروری در جامعه دانست و عنوان داشت: در راستای امر به معروف بیشترین تلاش ما باید آگاه سازی نسل جوان از توطئه های دشمن و فعالیت آنها در جهت نابودی ارزش های اسلامی باشد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات