۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۲۷۳۶۷
بعد از نماز جمعه صورت گرفت؛

تظاهرات مردم قم در دفاع از شیخ نمر و اعتراض به سیاست های تبعیض آمیز آل سعود

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران قمی به همراه اقشار مختلف مردم پس از پایان نماز عبادی سیاسی جمعه علیه صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر از سوی دادگاه آل سعود تظاهرات کردند.
تظاهرات مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمازگزاران شهر مقدس قم به همراه اقشار مختلف مردم پس از پایان نماز عبادی سیاسی جمعه علیه صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر از سوی دادگاه آل سعود تظاهرات کردند.

 

براساس این گزارش، در این تجمع عظیم مردم خداجو و انقلابی قم با سر دادن شعارهای ضد استکباری انزجار و نفرت خود را از آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و حکام مرتجع منطقه فریاد زدند.

 

همچنین شرکت کنندگان در تظاهرات خواستار لغو حکم اعدام شیخ نمر از علمای شیعی از سوی حکام مرتجع عربستان شدند.

 

در این تظاهرات که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت چهار راه شهدا برگزار شد، علما، طلاب، روحانیان، حوزویان، کسبه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

تأکید بر موضع گیری قاطع سازمان های بین المللی در برابر این حکم ظالمانه، تلاش برای لغو آن و محکوم کردن آل سعود به سبب صدور چنین حکم غیر شرعی، غیر انسانی و غیر قانونی از خواسته های تظاهر کنندگان بود.

 

نمازگزاران همچنین از تمام علمای جهان اسلام خواستار موضع گیری و محکوم کردن حکم اعدام آیت الله شیخ نمر شدند.

 

«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود» از جمله شعارهایی بود که نماز گزاران شهر مقدس قم سر دادند.

 

در پایان مراسم نیز بیانیه ای قرائت شد که در آن ضمن انزجار و اعلام نفرت از مستکبران جهان و محکوم کردن حکم صادر شده از سوی آل سعود برای شیخ نمر، بر طبعات سنگین اجرایی شدن این حکم برای وهابیت تأکید شد./993/پ202/ج

ارسال نظرات