۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۲۲۹۷۷۷
امام جمعه پردیسان:

جنگ در منطقه به فعالسازی کارخانه‏های اسلحه‏سازی آمریکا کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان قم با اشاره به جنگ‏های اخیر در منطقه گفت: هدف ببرکاغذی دنیا از جنگ در منطقه فعالسازی کارخانه‏های اسلحه‏سازی در آمریکا است.
اولين نماز جمعه شهرک پرديسان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امام جمعه پردیسان، در نماز جمعه منطقه پردیسان قم که در مسجد حضرت زینب کبری(س) با حضور مردم، طلاب و روحانیان برگزار شد، با سپاسگزاری از درگاه خداوند و توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: در پیامی که مقام معظم رهبری در خصوص هیأت فداییان ابوالفضل(ع) محله باغ گندم یزد عرضه داشتند فرمودند: «برنامه شما را دیدم، خیلی خوب بود، هم به لحاظ سینه زنی، هم از لحاظ مداحی و هم از لحاظ دعاهایی که کردید.» این هیأت هم از لحاظ نظم و سبکی که در خصوص اشعار مداحی و شکل حماسی تربیتی پیام عاشورا را درقالب شعر در سینه‏زنی پیاده کرده است.


وی به جمعیت فراوان این هیأت اشاره کرد و گفت: جمعیت بسیاری که در این هیأت شرکت می‏کنند جوانان هستند و هیأت جای ابراز وجود جوانان است و این نمونه از یک هیأت بسیار خوب است که هیأت‏های کشور باید از آنها الگو بگیرند.


امام جمعه پردیسان ابراز داشت: رییس جمهور ابله آمریکا بعد از شکستی که در انتخابات مجلس ثنا از جمهوری خواهان خورد و به نحوی به شکست خود اعتراف کرد و در مجلس ثنا درباره رابطه با انرژی هسته‏ای سؤالاتی پرسیده شد که نباید به سادگی از کنار آن مطالب گذشت که اوباما گفت: ما پیشنهادی داده‏ایم و اگر پذیرفته شود موارد جامع انجام می‏شود و اگر پذیرفته نشود توافق جامع نمی‏انجامد و توافق نکردن بهتر از یک توافق بد است.


حجت‌الاسلام غفوری با تشبیه آمریکا به ببر کاغذی گفت: این جنگی که اخیرا در منطقه شکل گرفت به علت اوضاع بد اقتصادی آمریکا بود که هدف فعالسازی دوباره کارخانه‏های اسلحه‏سازی این ببرکاغذی بوده است.


امام جمعه پردیسان در ادامه عنوان کرد: دشمن و عوامل داخلی دشمن بداند که اگر هوس سازش در سر پرورش می‏دهد و بر خلاف قیام کربلای ما می‏خواهند عمل کنند آگاه باشد در بحث هسته‏ای و غیرهسته‏ای به تبعیت از امام حسین(ع) کوتاه و عقب نشینی نخواهیم کرد.


وی با اشاره به فتوای صریح مقام معظم رهبری در بحث هسته‏ای پرداخت و گفت: ملت ایران هیچگاه دنبال سلاح هسته‏ای نبوده و نخواهد بود و حتی سر سوزنی در بحث هسته‏ای تعطیل و تقلیل را نخواهد پذیرفت.


حجت‌الاسلام غفوری در پایان افزود: توافق در بحث هسته‏ای زمانی معنا پیدا می‏کند که تمام حقوق ملت ایران در بحث هسته‏ای ضمانت و حفظ شود
./978/پ202/ب4

ارسال نظرات