۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۲۹۸۳۱
آیت الله خاتمی:

صدا و سیما در مقابله با فتنه88 خوش درخشید

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری عملکرد رسانه ملی در دوران مدیریت ضرغامی بویژه در عرصه مقابله با فتنه 88 و افشاگری در این زمینه را درخشان توصیف کرد.
آيت الله خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به انتصاب رییس جدید رسانه ملی از سوی رهبر معظم انقلاب، برای آقای دکتر سرافراز در مسؤولیت خطیری که عهده دار آن شده است، آرزوی توفیق کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که صدا و سیمای جمهوری اسلامی همان گونه که حضرت امام تاکید کردند و رهبر معظم انقلاب هم در حکمی که به رییس جدید صدا و سیما داده اند بر آن تصریح کرده اند، یک دانشگاه بزرگ است، اظهار داشت: رسانه ملی دانشگاهی است که در شکل گیری فرهنگ عمومی جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در حکم شان به رییس جدید سازمان صدا و سیما ماموریت های اصلی این دانشگاه بزرگ را اعلام کردند، گفت: در یک کلمه می توان گفت ماموریت رسانه ملی پاسداری از فرهنگ اصیل دینی و حراست از ارزش های مورد قبول است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تمام برنامه های صدا و سیما بایستی در این مسیر باشد، از ساختن فیلم ها گرفته، تا سخنرانی و کارشناسی ها و تا دیگر مسائلی که در عرصه صدا و سیما مطرح است؛ همه باید منطبق با باورهای دینی و ارزشی باشد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی با فرهنگ استکبار هستیم، تصریح کرد: رزمنده مهم این میدان هم مسؤولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی هستند؛ این عزیزان این جنگ را باور دارند، امیدواریم در عمل رزمنده برجسته این میدان باشند و برجستگی در این عرصه با دلدادگی به همه ابعاد اسلام عزیز محقق می شود.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: به سهم خودم از خدمات خستگی ناپذیر، ‌دلسوزانه و مبتکرانه مهندس ضرغامی در مدت مدیریت ده ساله ایشان تشکر می کنم، ایشان به خصوص در عرصه مقابله با فتنه و افشاگری در این عرصه، خوش درخشیدند و نشان دادند که همراه با ولایت اند.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم آقای ضرغامی در دیگر عرصه های خدمت گذاری همچنان در صراط مستقیم ولایت راه خود را ادامه دهند.

 

آیت الله خاتمی با تبریک انتصاب رییس جدید رسانه ملی، خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای دکتر سرافراز رییس جدید رسانه ملی نیز بتواند اهدافی که مقام معظم رهبری در حکم تعیین کرده اند را دنبال کند و به حرمت خون برادران شهیدش اهداف آنان که اعتلای کلمه الله است را محقق سازد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات