۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۲۹۸۷۹
با برپایی تظاهرات:

مردم اردن خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شدند

خبرگزاری رسا ـ مردم اردن با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی بر قطع روابط کشورشان با تل آویو و اخراج سفیر این رژیم از امان تاکید کردند.
اردن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روز جمعه خیابانهای شهر امان پایتخت اردن شاهد برپایی تظاهرات گسترده بود، دهها هزار نفر در این تظاهرات که در حمایت از مردم فلسطین، بیت المقدس و مسجد الاقصی بود شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار می دادند با روح و جان خود از مسجد الاقصی دفاع خواهند کرد. آنها شعار می دادند میلیونها نفر برای دفاع از مسجد الاقصی آماده هستند.

مردم اردن می گفتند چرا اردن باید اجازه فعالیت سفارت اسرائیل را بدهد حال آنکه اسرائیل علیه مسجد الاقصی چنین کارهایی انجام می دهد. آنها می گفتند اسرائیل به مسجد الاقصی کاری نداشته باش.

در این تظاهرات که پس از اقامه نماز جمعه در امان برگزار شد، شرکت کنندگان، شعارهای ضد اسرائیلی و شعارهایی در حمایت از فلسطینی ها سر دادند، آنها از ملک عبدالله پادشاه اردن خواستند تا پیمان صلح با اسرائیل را لغو کند، شماری از معترضان اردنی نیز در مقابل سفارت اسرائیل در امان تجمع کردند و خواستار اخراج سفیر اسرائیل از کشورشان شدند./982/د102/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات