۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۳۴۵
آیت الله علما:

عملکرد 10 ساله ضرغامی رضایت بخش است/ رییس جدید مطالبات رهبری و متدینین را عملی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان این که عملکرد آقای ضرغامی در طول این 10 سال و به ویژه در ایام فتنه88 رضایت بخش بوده است در توصیه به رییس جدید این سازمان، گفت: خواسته های رهبر، متدینین و فرهیختگان را مدنظر قرار دهید.
آيت الله علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در مجموع عملکرد آقای ضرغامی در مدت ریاست خود در سازمان صدا و سیما را رضایت بخش دانست و اظهار داشت: به ویژه در فتنه 88، مناسبت هایی مانند محرم، صفر و ماه مبارک رمضان کارهای خوبی پخش شد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بارها از آقای ضرغامی تقدیر کردند و این دلیلی بر اهمیت کار و دقت نظر ایشان در کارهای فرهنگی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا جایی که موقعیت، بودجه و امکانات اجازه داده ایشان توانسته است سیاست های مدنظر رهبر معظم انقلاب را به خوبی پیاده کند و تکالیفی که به دوش وی بوده را انجام دهد؛ به ویژه نسبت به نسل جوان کارهای ارزشمندی در دوره ریاست ایشان انجام شد.

آیت الله علما در توصیه به آقای سرفراز رییس جدید سازمان صدا و سیما، گفت: چارچوب کارهای ایشان را رهبر معظم انقلاب در حکمش مشخص فرموده است؛ ایشان در صدا و سیما 20 سال سابقه دارد و می تواند از تجربیاتش به خوبی استفاده کند؛ انسان متعهد و چهره ای فرهنگی است و انتخاب ایشان با مطالعه و بررسی دقیق بوده است.

وی با بیان این که در حکم رییس صدا و سیما یکسری دستور العمل های کلی آمده است، ابراز داشت: ایشان باید به مسائلی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و در جلسات خصوصی و عمومی مطرح می فرمایند، توجه ویژه ای داشته باشند و نسبت به تذکراتی که داده می شود مراقبت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه کار در صدا و سیما را بسیار حساس و مهم خواند و گفت: امام خمینی(ره)فرمود این یک دانشگاه عمومی است که از خارج و داخل به آن چشم دوخته اند و برنامه هایش را دنبال می کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: صدا و سیما مسیر را مشخص می کند و به جامعه جهت دهی می کند و در رأس بسیاری از کارها است؛ بنابراین باید خواسته های رهبر معظم انقلاب و بسیاری از متدینین و فرهیختگان مدنظر رییس جدید رسانه ملی باشد./928/ت302/ج

ارسال نظرات