۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۳۰۴۲۰
ضرغامی:

رهبری پشتوانه رسانه ملی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سابق سازمان صدا و سیما، گفت: رهبری پشتوانه رسانه ملی هستند و اقتدار سازمان صدا و سیما را تثبیت می کنند.
عزت الله ضرغامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت‌الله ضرغامی رییس سابق سازمان صدا و سیما در مراسم معارفه رییس جدید سازمان صدا و سیما که امروز سه شنبه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: کار رسانه ملی با تکیه بر مردم و توسعه حرفه ای باید افزایش یابد.

 

وی با اشاره به اهمیت و نقش مردم در رسانه ملی گفت: رسانه ملی با مردم زندگی می کند و از مردم جدا نیست، در گزارش های خبری مردم بهترین مطالب و حرف های درست را با انتقاد بیان می کنند و باید سعی شود که اعتماد مردم حفظ شود.

 

رییس سابق سازمان صدا و سیما ادامه داد: برخی جریان های معاند مردم مجازی برای ما تولید می کنند، در صورتی که مد نظر ما آحاد مردم جامعه هستند نه مردم مجازی که رسانه های معاند قصد دارند با مطرح کردن آن نظام جامعه را به هم بزنند.

 

ضرغامی با اشاره به اصل تعادل در سازمان صدا و سیما گفت: بنده همواره پایبند به اصل تعادل در صدا و سیما هستم نه برخی جریان های افراطی و تفریطی که قصد بزرگنمایی موضوعی را دارند.

 

وی افزود: من خطی را که در این مسیر ترسیم کردم و تلاش کردم که نقاط منحنی را از بین ببرم و همواره آحاد مردم مورد توجه اینجانب قرار داشتند.

 

رییس سابق سازمان صدا و سیما با اشاره به اهمیت سرگرمی در رسانه ملی افزود: رهبری بر نقش سرگرمی در رسانه ملی همواره تاکید داشته اند و این امر باید مورد توجه و بررسی بیشتری قرار گیرد.

 

ضرغامی فعالیت آینده صدا و سیما را سخت تر و پیچیده تر از گذشته دانست و گفت: سازمان صدا و سیما باید توسعه یابد، چرا که رقبا بیشتر از گذشته می شوند، بنابراین برنامه های متنوع تری باید تولید شود.

 

وی همچنین در رابطه با بودجه صدا و سیما گفت: بودجه صدا و سیما تنها برای اداره سازمان صدا و سیما کافی است و برای توسعه و ساخت برنامه های متنوع نیازمند حمایت های دولتی است.

 

رییس سابق سازمان صدا و سیما با اشاره به افق رسانه ای اظهار کرد: بحث افق رسانه ای بر اساس فرمایشات رهبری بحث مهمی است و می بایست نگاه نظری به آن شود./818/پ202/ب4

ارسال نظرات