۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۳۱۵۵۵

دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشستی با مدیران و معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر خبر داد.
دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر در نشست با مدیران و معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر خبر داد و گفت: این همایش به جهت شناسایی علما و بزرگان، مؤلفان و مفاخر استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نخستین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان در سال 91 برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه برگزاری این همایش شناخت علما و بزرگان استان بود که نام آنان در گوشه ای از کتابخانه ها گرد و غبار فراموشی می خورد اما با برگزاری این همایش به همگان با این سرمایه آشنا شدند.

 

دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر زمان برگزاری این همایش را 13 آذر ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید عاشوری در مصلای جمعه شهر بوشهر عنوان کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیان اعم از خواهر و برادر استان بوشهر می توانند در این مراسم شرکت کنند.

 

 

حجت الاسلام جمالی به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: استفاده از سخنرانان کشوری و رونمایی از سایت پژوهشگاه مجازی فاطمه الزهرا(س)، تمر یادبود و نیز رونمایی از طرح جشنواره علامه بلادی که در پایان این همایش کار خود را به شکل رسماً شروع خواهد کرد از جمله این برنامه های همایش است.

 

 

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: دو دبیرخانه در شهر بوشهر و قم فعال خواهد شد که طلاب بوشهر ساکن در شهر بوشهر و ساکن در استان های دیگر کشور می توانند آثار خود را اعم از مقاله، کتاب و پایان نامه به این دبیرخانه ها ارسال کنند.

 

 

 

دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر مدت زمان دریافت این آثار را از تاریخ 13 آذرماه اعلام کرد و گفت: سایر اطلاعات دیگر این جشنواره متعاقباً به اطلاع عموم رسانده می شود.

 

 

وی عنوان جشنواره را جشنواره علامه بلادی(ره) عنوان کرد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات