۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۳۱۹۱۶
جمعیت‌های معارض آل خلیفه تأکید کردند؛

صدها هزار نفر در تظاهرات انقلابیان بحرینی شرکت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت های معارض رژیم آل خلیفه، ممنوعیت تجمع و تظاهرات در این کشور را مغایر معاهده های بین الملل و حقوق بشر عنوان کردند و بیان داشتند که معارضان آل خلیفه تظاهرات 300 هزار نفری امروز برگزار می‎کنند.
بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت های معارض آل خلیفه با صدور پیامی، ممنوعیت برگزاری راهپیمایی در این کشور را مغایر معاهده های بین المللی و تعهد نظام در پایبندی به حقوق بشر توصیف کردند.


معارضان بحرینی تصریح کردند: بعد از ظهر امروز قرار است بیش از 300 هزار تن از مردم بحرین طی تظاهراتی به سیاست‎های ظالمانه رژیم آل‎خلیفه اعتراض و انتخابات نمایشی پارلمان این کشور را تحریم کنند.


در این پیام آمده است: این تظاهرات قرار است که با شعار «حقوق ملت بحرین و خواسته‎های مشروع» در سراسر بحرین برگزار شود.


معارضان بحرینی انتخابات پارلمان را غیر عادلانه خواندند و اظهار داشتند: انتخابات پارلمان فاقد ارزش قانونی و بدور از عدالت و مساوات است.


در این پیام نوشته شده است: وزارت کشور  بحرین، شرکت کنندگان در تظاهرات امروز را تهدید به بازداشت و سرکوب شدید کرده است.


جمعیت‎های معارض آل خلیفه افزودند: تظاهرات ما بدون هیچ توقفی و تا تحقق کامل خواسته های مردم ادامه می یابد. ما ایمان داریم که با فعالیت‎های مسالمت آمیز می توانیم دموکراسی را بر کشور حاکم سازیم.


گفتنی است که وزارت داخلی بحرین امروز طی بیانیه‎ای اعلام کرد که برگزاری هرگونه تظاهرات علیه انتخابات پارلمان آینده این کشور در 21 نوامبر (30 آبان) ممنوع است./994/ب901/ک

ارسال نظرات