۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۳۱۹۸۵
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان:

آل سعود از جنایتکار ترین نوع بشر هستند

خبرگزاری رسا ـ واعظ برجسته کشور گفت: پادشاه عربستان به آمریکا رفت و شیشه مشروبش را به شیشه مشروب اوباما زد و دوتایی خوردند، سپس یک گردن‌بند یک میلیارد تومانی به گردن اوباما انداخت اما می‌گویند حق اعتراض به اولوالامر ندارید، کاری که او کرده مصلحت و به نفع امت است؛ گردن‌بند انداختن دور گردن اوباما چه نفعی برای جامعه اسلامی دارد؟
شيخ حسين انصاريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان شب گذشته در مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم در مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد تهران به حدیث شریف «مجالسه الصالحین داعیه الی الصلاح، آداب العلماء زیاده فی العقل» از امام زین العابدین(ع) در کتاب کافی اشاره کرد و به تبیین معنای «علماء» در آن پرداخت.

وی با اشاره به این‌که مجموع آیات قرآن عالمان را به دو دسته تقسیم کرده است، ابراز داشت: یک عده عالمانی هستند که اهل ایمان، اخلاق و صدق‌اند، انسان‌های درستکاری هستند و در هر دوره‌ای که بودند و هستند، نسبت به مردم دغدغه دارند که دنیای آنها به حرام آلوده نشود و آخرت‌شان را از دست ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان افزود: قرآن تعبیری دارد که از آن استفاده می‌شود که این‌گونه عالمان، عالمانی هستند که در کنار علم‌شان تربیت الهی انبیاء(ع) را قبول کردند و در هر شرایطی آن را حفظ کردند، دنیایی و بی دین نشدند و علم‌شان را در مسیر ابلیس و شیطنت معرفی نکردند.

این واعظ برجسته خاطرنشان کرد: پروردگار عالم در قرآن و ائمه طاهرین(ع) در روایات به این دسته از عالمان بسیار احترام کرده‌اند و درجات‌شان در پیشگاه پروردگار از درجات مردم مؤمن، درستکار و پاک بسیار بیشتر است.

وی با اشاره به آیه شریفه «یَرْفَعِ اللَهُ الَّذِینَ ءَامَنُوا وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجـتٍ»، ابراز داشت: علمی که مطرح است، با توجه به آیات و روایات به‌ویژه همین آیه که ابتدا جمع مؤمنین را مطرح می‌کند و از همین جمع عالمان را مطرح می‌کند، معلوم می‌شود آیه نظر به عالمان بی دین، بی تقوا و عالمان مسیحی، یهودی، زرتشتی و کمونیستی که از علوم گسترده مادی هم برخوردار بودند، ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان اظهار داشت: یک بخش از آیات قرآن درباره دارندگان علم است که مانند آخوندهای عربستان تقوا، دین، احتیاط و وفا ندارند و نزد معاویه‌ها، یزیدها ، فرعون‌ها و نمرودها می‌روند و با هر گناهی هم می‌سازند و در تاریخ هم کم نبودند، اکنون هم کم نیستند.

این واعظ برجسته با اشاره به این‌که از زمان فتحعلی شاه که آل سعود سرکار آمدند، حدود 250 سال می‌گذرد و دولتی در جهان جنایتکارتر، آلوده‌تر و پرگناه‌تر از آل سعود وجود نداشته و ندارد، گفت: آخوندهای عربستان در مغز مردم فرو کرده‌اند که ملک عبدالله، ملک فهد و ملک فیصل همان اولوالامر هستند که خداوند در قرآن بیان کرده است و اطاعت از آنها واجب است، درحالی‌که پادشاه عربستان به آمریکا رفت و شیشه مشروبش را به شیشه مشروب اوباما زد و دوتایی خوردند، سپس یک گردن‌بند یک میلیارد تومانی به گردن اوباما انداخت اما می‌گویند حق اعتراض به اولوالامر ندارید، کاری که او کرده مصلحت و به نفع امت است؛ گردن‌بند انداختن دور گردن اوباما چه نفعی برای جامعه اسلامی دارد؟/956/پ202/ب

ارسال نظرات