۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۳۲۱۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه دماوند:

هر کسی که دلسوز نظام و ولایت باشد، بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دماوند مقابله با استکبار، شبهات و انحرافات فعلی جامعه و تحمل و صبر و مبارزه علمی و عملی را سه مأموریت مهم بسیجیان در عصر حاضر برشمرد.
حجت الاسلام زحمتکش

حجت الاسلام مصطفی زحمتکش، نماینده ولی فقیه در سپاه دماوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بسیج را شجره طیبه‌ای که میقات پابرهنگان است، معرفی کرد و گفت: بسیج در حفظ ارزش های انقلاب مأموریت هایی دارد که در این راستا شاخصه هایی را باید رعایت کند.


وی ولایت‌مداری را از جمله شاخصه های بسیجیان اعلام کرد و افزود: تازیخ نشان داده هر زمان جامعه از ولی زمان اطاعت کرده، به موفقیت رسیده است.


حجت الاسلام زحمتکش جدایی جوامعی همچون بنی اسرائیل از مولای خود را عامل ذلت و بدبختی آن ها دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مانند نخ تسبیح است که دانه های تسبیح را به هم متصل کرده و مانع از پاشیدن دانه ها از یکدیگر می شود و رهبر معظم انقلاب نخ تسبیح انقلاب ما محسوب می شوند.


وی عدالت خواهی و ظلم ستیزی را دیگر شاخصه های بسیجی بیان کرد و اذعان داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، الگوی بسیج باید امیرالمؤمنین علی(ع) باشد که شبانه روز برای دفاع از اسلام و ارزش های آن یک لحظه آرام نگرفت.


این مقام مسؤول ادامه داد: شهادت طلبی در مسیر پروردگار، ایثارگری کریمانه و راضی بودن به رضای خدا، تواضع و فروتنی، شجاعت و دلاوری، صلابت و محکم بودن از دیگر شاخصه های مهم برای بسیجیان است که باید بسیجی برای نیل به این شاخص ها تلاش کند.


وی شهدا را اسطوره های مقاومت و خودباوری دانست و گفت: شهدا در حقیقت الگوی ساده زیستی و پیشرفت و تعالی هستند و باید جوانان و نوجوانان با الگوگیری از این جاودانان همیشه تاریخ پا به عرصه جهاد و شهادت گذاشته و آن ها را به عنوان یک الگو دردر مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب قرار دهند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دماوند در پایان مقابله با استکبار، شبهات و انحرافات فعلی جامعه و تحمل و صبر و مبارزه علمی و عملی را سه مأموریت مهم بسیجیان در عصر  حاضر برشمرد و افزود: بنابر فرمایش رهبر انقلاب هر کس دلش برای مردم و  آینده آن ها و آینده این مرز و بوم بسوزد و به مردم علاقه داشته باشد، بسیجی است./804/ت302/ب3

ارسال نظرات