۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۳۲۷۸۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ بسیجی بهترین سد در برابر هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، بسیج و تفکر بسیجی را عامل شکست توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه همین تفکر ارزشمند به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمد آباد، به مناسبت هفته بسیج همایش بسیجیان محمودآباد امروز با حضو طلاب بسیجی این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در این همایش، پنجم آذر را در تقویم جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و ماندگارترین روزهای تاریخ دانست و گفت: این روز ارزشمند سالروز میلاد انسان های بزرگی است که وارد مدرسه عشق شدند و از نخستین و آخرین انسان های بزرگ در این مدرسه ثبت نام کردند.

 

امام جمعه محمودآباد در ادامه سخنان خود یکی از مهم ترین علل شکست انقلاب ها و نهضت های دنیا را در نبود بسیج مردمی دانست و افزود: امروز بسیج در نظام اسلامی علاوه بر عرضه نظامی در بخش های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت می کند.

 

استاد حوزه علمیه محمود آباد با بیان این که بسیج عمومی راه ورود دشمنان را به کشور مسدود می کند، ادامه داد: بسیج مردمی ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین مدافعان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز بسیاری از حکومت های دنیا و جوامع بشری به این اصل مهم پی برده اند و در جهت تقویت ارتش و ارگان های نظامی سرمایه گذاری می کنند، ادامه داد: ایران اسلامی امروز در این عرصه به کشوری مقتدر و الگو برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

 

امام جمعه محمود آباد ادامه داد: اگر به تاریخ صدر اسلام نگاه بیندازیم خواهیم دید که رسول گرامی اسلام(ص) در آغاز نهضت اسلامی دستور بسیج عمومی و نظامی را صادر می کنند و در واقع این طرح ارزشمند که همان قوت توده های مسلمان و دفاع عمومی بود سبب باعث شکست تحرکات دشمن شد.

 

وی با اشاره به این که امروز حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار است، ادامه داد: بسیج به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، بسیج و تفکر بسیجی را عامل شکست توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه همین تفکر ارزشمند به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است.

 

حجت الاسلام موسوی به پیشرفت های ارزشمند کشورمان در عرصه هسته ای اشاره کرد و افزود: به حتم پیشرفت های کشور در دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته ای که در اوج تحریم ها به دست آمد با بهره گیری از تفکر بسیج بوده است.

 

وی بسیج را بازدارنده آفت ها یاد کرد و با بیان این که تقویت و تداوم بسیج امری ضروری و اثرگذار برای نظام اسلامی است،  خاطرنشان کرد: عدم وجود تفکر بسیج جامعه را از دستیابی به اهداف متعالی باز می دارد.

 

استاد حوزه علمیه محمود آباد با اشاره به دیگاه رهبر معظم انقلاب در رابطه به بسیج گفت: ایران اسلامی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نیازی به بمب هسته ای ندارد و بمب هسته ای همین بسیجی ها هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تا وقتی تفکر و فرهنگ بسیجی در ایران اسلامی نهادینه و پررنگ است دشمنان هیچ حرکتی نخواهند کرد، گفت: به برکت خون های پاک شهدای بسیجی این تفکر را به همه جای دنیا صادر خواهیم کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات