۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۳۳۰۵۹
کوچک زاده در دانشگاه آزاد مشهد:

اظهارات مطهری را نباید جدی گرفت/ او دوست دارد همواره ساز مخالف بزند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس در دانشگاه آزاد مشهد گفت: آقای مطهری هم در زمان هاشمی و هم در زمان خاتمی و هم در زمان احمدی‌نژاد همیشه ساز مخالف می‌زدند و در جلسه اخیر مجلس به عنوان مخالف با وزیر علوم در صحن مجلس سخن گفتند.
دکتر محمد حسين کوچک زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در همایشی که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، گفت: بزرگترین مظهر و نمایش بسیج در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس دیده می‌شود  و امام راحل با بسیج مردم در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد و این در حالی بود که   در زمان جنگ که هنوز سپاه و ارتش از قدرت بالایی برخوردار نبودند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: کشورهای مختلف از عبارت بسیج بهره می‌برند و در تمام کشورها این معنی وجود دارد اما در ایران اسلامی است که بسیج مترادف و هم معنی ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی است که از خودگذشتگی می‌کند و جان خود را برای کشور و اعتقاداتش فدا می‌کند و این دو ویژگی است که بسیج در کشور ما را از سایر کشورها متمایز می‌کند ؛ اگر این مفاهیم در بسیج ما وجود نداشت، بسیج ما با این جیش الشری که الان هست فرقی نداشت.

کوجک زاده در واکنش به سخنان علی مطهری در دانشگاه فردوسی گفت: من اصولا اکراه داشتم در مورد آقای مطهری صحبت کنم چون ایشان از تریبون مجلس به بنده فحش دادند و من هم نمی‌خواستم مسائل را شخصی کنم اما این بار سخنانی را گفتند که افراد عادی از این حرف‌ها نمی‌زنند؛ ایشان در تمامی دوره‌های ریاست جمهوری با روسای جمهور مخالف بوده است و هم در زمان هاشمی و هم در زمان خاتمی و هم در زمان احمدی‌نژاد همیشه ساز مخالف می‌زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: خاطراتی که علی مطهری از امام خمینی(ره) و پدرشان نقل می‌کنند صحت ندارد و ایشان با این سخنان جایگاه مطهر و پاک پدر بی‌بدیلشان را زیر سئوال می‌برند.

وی تصریح کرد: برخی اظهار نظرها را نباید جدی گرفت و حتی در مورد آن سخن گفت، سخنان اخیر علی مطهری نشان می‌دهد وی می‌خواسته بحران‌های روحی خودش را تخلیه کند، ویژگی بزرگ شهید مطهری، که فرزند ایشان دقیقا بر خلاف آن عمل می‌کنند، این بود که ایشان موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می‌دادند و نقد می‌کردند.

کوچک زاده  در پایان با اشاره به رأی اعتماد مجلس به فرهادی برای وزارت علوم اظهار کرد: آقای فرهادی به هیچ وجه با گزینه‌های قبلی قابل قیاس نیست، ایشان به لحاظ علمی نیز جایگاه مناسبی دارند؛ آقای فرهادی فتنه را خط قرمز خود معرفی کرد در حالی که وزرای پیشنهادی قبلی چیز دیگری را بیان می کردند./820/پ202/ج

ارسال نظرات