۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۳۳۰۷۱
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

توجه به مسائل دینی و اسلامی در کنار مباحث علمی

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بخش فرهنگی نیز فعالیت‌های صورت می‌گیرد، چرا که اساس دانشگاه آزاد اسلامی بوده و ما نیز در نظر داریم کنار مباحث علمی مسائل فرهنگی، اسلامی و دینی را بیان کنیم.
ميرزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی پنج شنبه شب در دیدار با حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان این‌که امروز دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است، گفت: این دانشگاه به دستور حضرت امام راحل ساخته شد.

 

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و در حدود 200 رشته از کاردانی تا مقطع دکتری به پذیرش دانشجو می‌پردازد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را 1 میلیون 700 هزار نفر دانست و خاطرنشان کرد: در این دانشگاه 57 هزار استاد مشغول به تدریس هستند که از این تعداد 30 هزار نفر اساتید تمام وقت هستند.

 

وی ادامه داد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور 10 میلیون متر مربع فضای آموزش عالی دارند که تمام این‌ها بدون وابستگی به دولت و براساس شهریه پرداختی دانشجویان ساخته شده است.

 

میرزاده با بیان این‌که امروز 50 درصد دانشجویان فارغ التحصیل به دانشگاه آزاد متعلق هستند، بیان داشت: از هر سه خانوار ایرانی یک نفر به دانشگاه آزاد وصل است.

 

وی تصریح کرد: البته در بخش فرهنگی نیز فعالیت‌های صورت می‌گیرد، چرا که اساس دانشگاه آزاد اسلامی بوده و ما نیز در نظر داریم کنار مباحث علمی مسائل فرهنگی، اسلامی و دینی را بیان کنیم.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بیان داشت: بهره گیری از رهنمودهای مراجع تقلید و علما در پیشبرد فعالیت‌های دانشگاه آزاد در دستور کار ما است./993/پ202/ج

ارسال نظرات