۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۳۳۷۷۱

معیارهای انتخاب مفاخر روحانیت استان بوشهر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر داشتن چهار شرط اجتهاد، تألیف کتاب، مردمی بودن و استکبار ستیزی را از معیارهای انتخاب مفاخر روحانیت استان عنوان کرد.
حجت الاسلام يوسف جمالي-مدير حوزه علميه خواهران بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان داشتن چهار شرط اجتهاد، تالیف کتاب، مردمی بودن و استکبار ستیزی را از معیارهای انتخاب مفاخر روحانیت استان عنوان کرد.

 

وی افزود: افراد پیشنهادی جهت بررسی و اعلام نظر در اختیار آیات حسینی بوشهری و نمازی قرار گرفته است و پیشنهادات در کمیته ای متشکل از پنج کارشناس، بررسی و مستند سازی می شود.

 

حجت الاسلام جمالی، سخنرانان این همایش را آیات حسینی بوشهری، نمازی و حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی عنوان کرد.

 

دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر درباره قطعی بودن حضور این افراد در این همایش اظهار داشت: تاکنون حضور آیت‌الله نمازی و حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی قطعی است ولی متاسفانه به جهت جلسه غیر منتظره ای که برای آیت الله حسینی بوشهری پیش آمده، کماکان منتظر اعلام نظر قطعی وی هستیم.

 

وی درباره جشنواره علامه بلادی که مقرر شده در این همایش فعالیت خود را آغاز کند، گفت: این جشنواره علمی پژوهشی است و طلاب و روحانیان می توانند آثار خود را به دبیرخانه قم و بوشهر ارسال کنند.

 

حجت الاسلام جمالی در پایان از همکاری همه کسانی که در این همایش مشارکت داشتند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش، تجلیلی در خور و شأن علما و مفاخر استان انجام شود./833/پ202/ب4

ارسال نظرات