۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۳۹۸۸
دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی گیلان:

نگاه سازمان بهزیستی در ارائه خدمات بر پایه ارزش های دینی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی گیلان گفت: نگاه حاکم بر همه حمایت ها و خدمات ارائه شده از سوی این سازمان کاملاً اسلامی و دینی و در جهت آرامش جامعه تحت پوشش است.
سازمان بهزيستي

حجت الاسلام حمید نادم، دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به 12 آذر از این سازمان به عنوان یکی از مراکز تأثیرگذار در کشور یاد کرد و با بیان این که سازمان بهزیستی در دوران فعالیت خود خدمات ارزشمندی را در حوزه خدمات رسانی به جامعه ارائه داده است، گفت: حمایت و تقویت از این مرکز در کشور ضرورتی مهم است.

 

وی به خدمات انسان دوستانه سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این سازمان با ارائه خدمات توانبخشی در رفع آلام مردم جامعه نقشی بی بدیلی ایفا کرده است.

 

حجت الاسلام نادم با اشاره به اقدامات نوع دوستانه سازمان بهزیستی در ارائه خدمات افراد معلول و محروم جامعه تصریح کرد: توجه به انسان های محروم و مستضعف جامعه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی در برابر انسان‌های رنج دیده و مستضعف جامعه یک وظیفه انسانی و شرعی دارند، ادامه داد: ایران اسلامی در برابر این چنین افراد احساس مسؤولیت می کند و به همین دلیل نیز خدمات حمایتی ازاین افراد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که این سازمان با توجه به نگاه اسلامی و دینی حاکم بر آن در جهت آرامش جامعه تحت پوشش خود گام بر می دارد، اظهار داشت: بررسی و مشکلات معلولان در حوزه اشتغال، درمان، مسکن و مناسب سازی محیط با نگاه کارشناسانی از سوی متخصصان حوزه های مختلف مورد توجه است.

 

وی از مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان رسیدگی به امور معلولان را خواستار شد و افزود: در ستاد اقامه نماز بهزیستی گیلان برنامه های متنوع فرهنگی دنبال می شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی گیلان از برگزاری سلسله نشست های نمازشناسی در این سازمان خبرداد و گفت: اردو های فرهنگی ویژه خواهران و برادران جامعه هدف سازمان بهزیستی در سال برگزار می شود.

 

دبیر کانون قرآن و عترت سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به برنامه های قرآنی این ستاد گفت: وجود روشندل 14 ساله حافظ قرآن و حائز مقام کشوری در سازمان بهزیستی از افتخارات ما محسوب می شود.

 

حجت الاسلام نادم با اشاره به برگزاری سلسله نشست های خانواده های معطر در این سازمان اظهار داشت: در این نشست ها شیوه دعوت فرزندان خانواده ها به نماز آموزش داده می شود.

 

برگزاری محفل انس با نماز در مراکز هدایت سلامت سازمان بهزیستی گیلان

وی با اشاره به برگزاری شب احیا با کودکان خیابانی در نماز خانه سازمان بهزیستی گیلان برای نخستین بار در کشور گفت: برای مراکز دولتی و غیر دولتی هدایت سلامت سازمان بهزیستی گیلان محفل انس با نماز برگزار می شود.

 

دبیر ستاد احیای نماز سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به برگزاری محفل انس با نماز با زبان کودکانه برای جامعه هدف سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضن مسال گفت: برگزاری چنین مراسم هایی به طورمرتب در سازمان بهزیستی گیلان برنامه ریزی می شود./1318/ت302/ب1

ارسال نظرات