۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۳۵۷۶۷
حجت الاسلام محمدی عراقی:

اتحادیه دانشجویان جهان اسلام تشکیل شود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) خواستار تشکیل اتحادیه دانشجویان جهان اسلام و دعوت از مسلمانان جهان اسلام و دیگر کشورها برای پیوستن به این اتحادیه شد.
حجت الاسلام محمدي عراقي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی، عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سومین کنگره بین المللی دانشجویان اسلامی جهان که شب گذشته در سالن همایش‌های حرم مطهر سیدالشهدا (ع) برگزار شد، مسؤولیت دانشگاهیان و اندیشمندان مسلمان را در دوران کنونی سنگین ارزیابی کرد.

 

وی خواستار تشکیل اتحادیه دانشجویان جهان اسلام و دعوت از مسلمانان جهان اسلام و دیگر کشورها برای پیوستن به این اتحادیه شد و گفت: امروز شرایط برای تشکیل اتحادیه اندیشمندان، علما و دانشگاهیان برای تحقق اهداف عاشورای حسینی فراهم شده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به فلسفه اربعین، پیام نهضت امام حسین(ع) را آگاهی بخشی، بصیرت و دشمن‌شناسی دانست و ابراز کرد: باید دشمن زمان خود را به درستی بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: پیام عاشورا یعنی مبارزه با هر نوع ظلم و ستمی که دنیا را تسخیر کرده است؛ از این رو دشمن بیکار ننشسته است و برای رسیدن به اهداف پلید خود از شیطنت آمیزترین راه‌ها استفاده می‌کند که در این بین رسالت اندیشمندان و دانشجویان شناخت توطئه‌ها و شگردهای دشمن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان را راهبرد داصلی شمن عنوان کرد و با بیان اینکه پیروان اهل بیت(ع) پرچمدار مبارزه با دشمنان هستند، از راهپیمایی بزرگ اربعین به عنوان پدیده عجیب قرن و اقتدار جهان اسلام نام برد./840/د102/ب6

ارسال نظرات