۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۰۰۵

پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان امسال نخستین استان اکران کننده فیلم‌های این جشنواره در سطح کشور است که در بیش از 100 نقطه اکران خواهد داشت.
جشنواره عمار

آرشام هنرکار دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم "عمار"، ساعت 17:30 امروز در مسجد "ابوذر غفاری" زاهدان برگزار می‌شود پخش فیلم و سخنرانی با محور "سینمای متعهد انقلاب اسلامی" از برنامه‌های این مراسم است.

 

وی افزود: سیستان و بلوچستان امسال نخستین استان اکران کننده فیلم‌های این جشنواره در سطح کشور است فیلم‌های جشنواره امسال در هشت شهرستان زاهدان، چابهار، زابل، ایرانشهر، مهرستان، بزمان، خاش و نیکشهر اکران می‌شود.

 

هنرکار ادامه داد: در فاز اول جشنواره از اول تا نهم دی ماه، فیلم‌ها در بیش از 100 نقطه شامل، مساجد، هیأت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، ادارات و مجتمع‌های مسکونی اکران می‌شود، فاز اکران دانشگاه‌ها و مدارس نیز در بهمن‌ماه انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 2500 اثر در بخش داخلی و بین المللی با محورهای "تاریخ معاصر ایران، فتنه سال 88، نقد درون گفتمانی جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و حرکت های خودجوش مردمی" به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

دبیر جشنواره مردمی فیلم "عمار" در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فیلم‌های جشنواره در هر جمع بیش از پنج نفر که تقاضای اکران داشته باشند با کمترین امکانات قابل اکران است متقاضیان ثبت نام برای اکران فیلم‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی "www.AmmarFilm.ir" مراجعه کنند و یا نام شهر خود به سامانه پیامکی "30001801" ارسال کنند./831/ت302/ب4

ارسال نظرات