۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۳۷۴۵۸

عیادت آیت الله شبستری از بیماران بیمارستان عالی‌نسب تبریز + تصاویر

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در بیمارستان عالی‌نسب سازمان تأمین اجتماعی در تبریز از بیماران این مرکز درمانی عیادت کرد.
عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران عيادت آيت الله شبستري از بيماران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز به همراه جمعی از روحانیان و مسؤولان استان با حضور در بیمارستان عالی‌نسب سازمان تأمین اجتماعی در تبریز از بیماران این مرکز درمانی عیادت کرد.

 


امام جمعه تبریز در دیدار با مدیریت و کادر درمانی بیمارستان با تأکید بر رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران بستری شده در بخش‌های مختلف این بیمارستان اظهار داشت: به همان میزان که رسیدگی به سلامت جسمانی بیماران اهمیت دارد، احیای روحیه و سلامت معنوی و روانی آنان نیز مورد توجه قرار گیرد.

 


وی با اشاره به دیدگاه آیات قرآنی، مبانی اسلامی و متن احادیث و روایات معتبر وارده مبنی بر اهمیت توجه به سلامت جسمانی گفت: اقدام وزارت بهداشت در اجرای طرح سلامت و اختصاص یارانه‌های لازم جهت کاهش هزینه‌های درمانی بیماران، اقدامی ارزشمند و در خور توجه بوده است.

 


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که همراهان بیمار نباید دغدغه‌ای جز بهبود و سلامت بیمار خود را داشته باشند، افزود: انتظار داریم کادر درمان بیمارستان‌ها در تکریم بیماران و ارتقای روحیه آنان بیش از گذشته فعال باشند، چراکه خدمت به خلق لازمه جلب رضایت خالق است.

 

 

آیت الله شبستری همچنین با اشاره به فواید افتتاح دفتر فرهنگی صراط و حضور روحانیان در بیمارستان برای ارتقای روحی بیماران گفت: حضور روحانیان برای ارتقای فضای فرهنگی بیمارستان و روحیه بیماران مهم است.

 

 

گفتنی است، دفتر فرهنگی صراط از جمله با معاونت های آموزش و پژوهش، اجرایی، بازرسی و انفورماتیک در یک طبقه از بیمارستان عالی نسب تبریز آغاز به کار کرد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات