۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۳۷۸۳۷
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم بزرگداشت 9 دی در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی روز سه‌شنبه هفته جاری هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.


این مراسم باشکوه از ساعت 8:30 با حضور مردم متدین و انقلابی کرمانشاه و با سخنرانی حجت‌الاسلام حشمت‌الله قنبری در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و لبیک به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری انجام می‌پذیرد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم برای شرکت در این مراسم با شکوه دعوت به عمل آورد.


در این اطلاعیه ای آمده است: در حالی در آستانه پنجمین سالگرد حماسه نهم دی ماه قرار داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پر ثمرتر و بالنده تر از دیروز، تمامی مرزهای جغرافیایی و انسانی را در نوردیده و با فتح قلل بالاتری از پیشرفت وعزت و اقتدار، به عنوان قدرتی مهم و بازیگری تاثیرگذار در سطح منطقه و جهان بدل شده و توانسته خود را به ابرقدرتان جهان به عنوان کشوری مهم و بازیگری توانا در عرصه بین المللی دیکته کند.

 

در ادامه این اطلاعیه ضمن دعوت از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار کرمانشاه برای شرکت در این مراسم آمده است: خلق حماسه نهم دی ماه وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده و نیست و هیچ جریان وگروهی حق مصادره این حماسه سترگ و ماندگار را ندارد، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است.


مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه انجام شده و در پایگاه‌های بسیج، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و هیئت‌های مذهبی برنامه‌هایی طی 10 روز با عنوان دهه بصیرت در نظر گرفته شده است./967/د101/ب

ارسال نظرات