۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۳۰۱
استاد حوزه علمیه بابل:

ساکتین فتنه 88 گناهشان کمتر از سران فتنه نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، ساکتین در فتنه را افراد بی بصیرت و مردودین در امتحان فتنه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی از ساکتین فتنه که تاکنون حتی یکبار هم فتنه بزرگ 88 را محکوم و اعلام برائت نکردند بدانند که گناهشان کمتر از سران فتنه نیست.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی پور، استاد حوزه علمیه بابل امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ نهم دی در بابل، خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ  نهم دی پاسخی محکم، راسخ و کوبنده و البته مأیوس کننده به دشمن قسم خورده نظام و انقلاب بود.

 

وی با بیان این که روز نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، افزود: فتنه 88 که از مدت ها قبل با طرح ریزی استکبار جهانی کلید خورده بود با نزدیک شدن انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، ابعاد جدیدی به خود گرفت و در قالب فتنه بروز کرد.

 

استاد حوزه علمیه بابل، تقلب را تنها بهانه برای شروع فتنه بزرگ که هدف اصلی آن براندازی نظام اسلامی بود عنوان کرد و افزود: فتنه غبار آلود کردن فضا را که عموم مردم نتوانند حق را از باطق تشخیص بدهند است و به همین دلیل فتنه گران نتیجه انتخابات را بهانه ای برای اردوکشی خیابانی و آشوب گری در کشور ساختند.

 

وی ادامه داد: افراد با بصیرت در فتنه  88 سعی در روشنگری و بصیرت افزایی مردم و جامعه پرداختند تا مردم بتوانند حقایق و جریان های پشت پرده را در یابند.

 

حجت الاسلام حاجی پور به تقابل فتنه گران با ارزش های اسلامی و مقدسات اشاره و خاطرنشان کرد: همراهی با رژیم صهیونیستی و مخالفت با روز جهانی قدس، همراهی و همگامی با دشمنان قسم خوره ملت، اهانت به امام راحل و حمله به مبانی اسلام و انقلاب از جمله دادن شعارهای انحرافی در روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی چهره واقعی فتنه گران را روشن کرد.

 

وی ادامه داد: عقب مانده ها و متأخرین و آنهایی که ضعف در بصیرت داشتند، در تحلیل شان دچار اشتباه شدند و فتنه را کوچک فرض کردند، اما کم کم با آشکار شدن ابعاد فتنه به صفوف ملت پیوستند.

 

استاد حوزه علمیه بابل، ساکتین در فتنه را افراد بی بصیرت و مردودین در امتحان فتنه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی از ساکتین فتنه که تا کنون حتی یکبار هم فتنه بزرگ 88 را محکوم و اعلام برائت نکردند بدانند که  گناهشان کمتر از سران فتنه نیست.

 

وی افزود: برخی از همراهان فتنه و ساکتین در این جریان به سکوت در قبال این ظلم بزرگ اکتفا نکردند و با فضا سازی و نامه نگاری به مقام معظم رهبری خواستار رفع حصر سران فتنه شده اند.

 

حجت الاسلام حاجی پور با بیان این که گناه سران فتنه بخشودنی نیست، اذعان کرد: حصر سران فتنه با الطاف مقام معظم رهبری انجام شد و نباید عده ای از این رحمت و لطف نظام اسلامی سوء استفاده کنند.

 

وی اهانت به سیدالشهدا و هتک حرمت به عزاداران حسینی در روز عاشورا را موجب خشم ملت از جریان فتنه عنوان کرد و گفت: صبر ملت در روز نه دی در تأسی از ولایت و خروش آنها علیه فتنه نمایان شد و حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب در نهم دی 88 آفرید./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات