۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۴۶۰
آیت الله شبستری:

حماسه ۹ دی تودهنی محکم به فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با اشاره به ذوق رسانه های عربستانی در تحت پوشش قرار دادن اهانت اراذل و اوباش به عاشورا و امام حسین(ع)، تصریح کرد: حماسه ۸ و ۹ دی تودهنی محکم به وهابیت و عربستان بود.
آيت الله محسن مجتهدشبستري، امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در همایش بصیرت دانشگاه تبریز، با گرامیداشت حماسه 8 و 9 دی، اظهار داشت: در حماسه تاریخی 8 و 9 دی 88 بصیرت مردم متجلی شد.

 

 

وی با اشاره به پیام های این حماسه، خاطرنشان کرد: راهپیمایی پرشکوه مردم در 9 دی اقتدار و انسجام نظام را تقویت کرد و یکی از مهم ترین پیامد های حماسه 8 و 9 دی، کنار رفتن نقاب ها و تزویرها شده و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شناخته شدند.

 

 

امام جمعه تبریز با بیان حمایت های دشمنان از فتنه گران در القای شبهه تقلب به مردم، گفت: دشمنان به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی بودند و با این حماسه، به دنیا معلوم شد که مردم ایران در زمان توطئه های دشمن آگاه هستند.

 

 

آیت الله شبستری با تأکید بر تقویت باور مردم بر وجود جنگ نرم، افزود: مردم ایران در هر شرایطی به دنبال دفاع از استقلال نظام هستند، همچنانکه در حماسه 8 و 9 دی میثاقی دوباره با ولایت و آرمان های شهدا و امام خمینی بستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که حساسیت رهبر معظم انقلاب و برخی از مسؤولان مانند وزیر علوم به فتنه 88 افزود: بیانات رهبر انقلاب در مورد فتنه باید نصب العین همگان قرار گیرد.

 

 

آیت الله مجتهد شبستری با بیان این‌که مسایل هسته ای و حقوق بشری بهانه ای برای دشمنان است، اظهار کرد: دشمنی اصلی استکبار با نظام اسلامی ایران، به خاطر اسلامیت این نظام است، چراکه به خوبی می دانند اسلام با سلطه گری سازگاری ندارد.

 

 

وی با بیان این‌که حماسه 8 و 9 دی اسلامیت این نظام را تثبیت و به همگان ثابت کرد مردم ایران توهین به مقدست اسلامی و ولایت را برنمی تابند، افزود: آشکار شدن دشمنی آمریکا و غرب با اسلام و ایران یکی دیگر از پیامدهای مهم فتنه 88 بود.

 

 

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب، همه هزینه های دشمن برای براندازی نظام را بر باد داد، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت 8 و 9 دی، موجب وحدت ملی می شود، از این رو همه ساله باید تقویت و با شکوه بیشتری برگزر شود.

 

 

آیت الله شبستری همچنین با اشاره به ذوق رسانه های عربستانی در تحت پوشش قرار دادن اهانت اراذل و اوباش به عاشورا و امام حسین(ع) در جریان فتنه 88، تصریح کرد: حماسه 8 و 9 دی تودهنی محکم به وهابیت و عربستان بود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات