۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۸۰۶
با تقدیر از فعالان نماز؛

بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهواز به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در دومین روز برگزاری با تشکیل میزگرد هم اندیشی راهکارهای اجرایی پیام رهبر معظم انقلاب درباره نماز و تقدیر از فعالان عرصه نماز در کشور به کار خود پایان داد.
اجلاسيه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که در خوزستان برگزار شد، ظهر امروز، پس از میزگرد هم اندیشی راهکارهای اجرایی پیام رهبر معظم انقلاب درباره نماز به کار خود پایان داد.

در مراسم پایانی این اجلاسیه آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به سفارشات و دستورات ائمه اطهار(ع) درباره اهتمام به نماز اول وقت ابراز داشت: در گذشته نماز خواندن در غیر از وقت های اجبار، واجب بود.

وی با اشاره به فرمایش امام زمان(عج) مبنی بر این که کسی که نماز را به تأخیر بیاندازد از رحمت خداوند به دور است، تصریح کرد: تلاش مسلمانان باید ادای به وقت نمازهای خود و تا جایی که امکان دارد آن را به جماعت ادا کنند.

سید محمد عبداللهی، دبیر بیست و سومین اجلاسیه نماز در آخرین روز این اجلاسیه در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با ارائه گزارشی از عملکرد اجلاسیه گفت: 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاسیه ارسال شد که پس از داوری 20 مقاله برتر از میان آنها انتخاب شد.

وی با بیان این که این اجلاسیه بیش از 70 دستاورد داشته است، ادامه داد: چاپ بیش از 3500 عنوان کتاب در گروه های سنی مختلف و توجه رسانه ملی به نماز از مهمترین دستاورد های بیست و سومین اجلاسیه نماز در اهواز بود.

همچنین در پایان این اجلاسیه از دستگاه های فعال در عرصه نماز و پژوهشگران برتر در این زمینه تقدیر شد.

گفتنی است، در استان خوزستان 27 پیش‌همایش نماز در 27 شهرستان برگزار و از 2500 فعال عرصه نماز تجلیل شده است./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات