۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۳۹۲۱۵
مدیر مدرسه علمیه مجدالدوله تهران:

اسلامی که از انگلیس تبلیغ می‌شود بوی نفاق می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجدالدوله تهران گفت: افرادی که به اسم دین، هفته وحدت را به هفته برائت تبدیل کرده اند دست پرورده های استعمار هستند و بویی از ولایت نبرده اند.
وحدت

حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع مدیر مدرسه علمیه مجدالدوله تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکیدات قرآن کریم بر مسأله حفظ وحدت در میان مسلمانان، اظهار داشت: همانطور که در آیات قرآن کریم به حفظ وحدت تأکید شده است، در ادامه آن آیات بیان می شود که شما قبلا جدا بودید و ما بین دل هایتان دوستی ایجاد کردیم تا در کنار یکدیگر قرار بگیرید.

 

وی افزود: این نشان می دهد که اسلام نعمتی از جانب خداوند است که موجب انسجام و همدلی مردم شده است قطعا دشمنان اسلام نمی توانند این انسجام و اتحاد را تحمل کنند و برای از بین بردن آن دست بکار خواهند شد.

 

مدیر مدرسه علمیه مجدالدوله تهران با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان اسلام برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر می بینیم که دشمن از نقاط متمایز کننده مسلمانان استفاده کرده و در بین مسلمانان نفاق و تفرقه بوجود می آورد.

 

وی در خصوص گروه های افراطی که به اهداف تفرقه افکنانه دشمن کمک می کنند، گفت: این گروه های تندرو با اعتقادات کورکورانه به بحث هایی می پردازند که موجب جدایی مسلمانان می شود که البته این فتنه را دشمنان اسلام ایجاد کرده اند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

 

حجت الاسلام میرصانع با بیان این‌که یکی از سیاست های انگلیس این است که با ایجاد اختلاف گستره حکومت خود را افزایش دهد، تصریح کرد: ما امروز به وضوح شاهد این موضوع هستیم و می بینیم که گروهی از افراطیون در قالب فرقه شیرازی ها از انگلستان به تبلیغ اسلام دروغین می پردازند و بین شیعیان و اهل تسنن تفرقه ایجاد می کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: افرادی که به اسم دین، هفته وحدت را به هفته برائت تبدیل کرده اند دست پرورده های استعمار هستند و بویی از ولایت نبرده اند و باید با بصیرت کافی در مقابلشان ایستادگی کرد./814/ت302/ب4

ارسال نظرات