۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۳۹۴۹۲
از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران خانه های قرآن شهری و روستایی کاشان

خبرگزاری رسا ـ اداره تبلیغات اسلامی کاشان همزمان با ایام ولادت پیامبراکرم(ص) در مراسمی از فعالیت‌های چهار خانه قرآن روستایی شهرستان کاشان تجلیل کرد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: اجرای برنامه های قرآنی را به ‌عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی و در اولویت برنامه های این سازمان اعلام کرد.

 

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های قابل توجهی از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان با هدف توسعه برنامه‌های قرآنی در سطح شهر و روستاها انجام شده است، اظهار کرد: امیدوار هستیم، بتوانیم به اهداف موردنظر خود در این برنامه ها دست پیدا کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: خانه‌های قرآن شهری و روستایی باید سعی کنند با جذب نونهالان و نوجوانان قرآنی در رشد و تعالی آنها در زمینه های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حتی تفسیر گام بردارند و با تعلیم این قرآن‌آموزان آنان را برای تکامل استعدادهای خویش به مراکز بالاتر راهنمایی کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به این‌که استعدادهای قرآنی زیادی در روستاها وجود دارد که خانه های قرآنی نقش بسزایی در شکوفایی آنان دارند، افزود: حمایت‌های مالی و معنوی از این مراکز می‌تواند آنها را در راه ترویج معارف قرآنی یاری کند.

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه یادآور شد: در این مراسم از فعالیت‌های صدیقه آرین‌فر مدیر خانه قرآن شهری اباصالح، مهدی کربلایی مدیر خانه قرآن روستایی استرک، حسین بخشی مدیر خانه قرآن شهری خزاق و فاطمه محسنی سده، مدیر خانه قرآن روستایی ویدوجا تجلیل  و کمک هزینه خرید برخی از تجهیزات مورد نیاز این خانه ها توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان اهدا شد.

 

شایان ذکر است، تعداد هفت مرکز و مؤسسه قرآنی، نُه خانه قرآن روستایی و سه خانه قرآن شهری وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این شهرستان فعال هستند./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات