۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۴۰۳۲۵
با حضور آیت الله نظری؛

عملیات عمرانی احداث مسجد الغدیر ساری آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و رییس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع) مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مسجد الغدیر شهرستان ساری با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه برگزار شد.
کلنگ زني مسجد الغدير ساري کلنگ زني مسجد الغدير ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و رییس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع) مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مسجد الغدیر شهرستان ساری با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این مراسم، ساخت مسجد، خانه خدا و بنای مرکز نماز را عالی ترین خدمت دانست و گفت: توفیق ساخت مرکز عبادت خداوند متعال نصیب هر فردی نمی شود.

 

وی با بیان این که ساخت مسجد توفیق و سعادتی بزرگ را می طلبد، افزود: خوشبختانه امروز و در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) از سوی فردی خیراندیش بنای ساخت مرکز عبادت خداوند متعال آغاز می شود که امیدواریم استفاده کامل از این مرکز دینی صورت گیرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه ساخت و گسترش مراکز دینی به ویژه مساجد را اقدامی ارزشمند و قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات زمینه گسترش مبانی اسلام ناب را در جامعه فراهم می کند./950/پ203/ب1

ارسال نظرات