۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۴۰۹۲۳

شهرستان بروجرد میزبان کاروان های راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به این که کاروان های راهیان نور از بروجرد عبور می کنند، گفت: در این شهرستان دو حسینیه برای اسکان کاروان ها آماده شده است.
کاروان راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد پاپی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، در جلسه ستاد هماهنگی راهیان ‌نور این شهرستان گفت: مشارکت دستگاههای اجرایی در همراهی کاروانهای راهیان‌نور بروجرد جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به این که در سال گذشته هزار و 800 نفر از دانش آموزان و اقشار مردم بروجرد به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام شدند، افزود: در سال جاری نیز تا پایان سال 890 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

 

پاپی‌نژاد انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مظلومیتهای آنان به نسل جوان امروز را از مهمترین اهداف اعزام کاروانهای راهیان‌نور بیان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجردبا اشاره به تهاجم فرهنگی در جامعه امروز عنوان داشت: از دیگر اهداف مهم اعزام کاروان های راهیان نور آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

 

وی اعزام کاروان های راهیان نور را از مهم ترین برنامه های فرهنگی و اثرگذار در جامعه به ویژه بین نسل جوان بیان کرد و خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در مناطق جنگی خط بطلانی بر دسیسه های دشمن است.

 

پاپی‌نژاد با بیان این که کاروان ها از شهرستان بروجرد عبور می کنند، عنوان داشت: در این راستا دو حسینیه مجزا تجهیز شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: امکانات لازم جهت اسکان کاروانها و امکان استفاده از فضای گردشگری این شهرستان برای کاروانهای راهیان نور در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان داشت: در جهت تهیه بستههای فرهنگی برای کاروان های راهیان نور نهادهای صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را دارند./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات