۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۴۱۸۱۸
نماینده ولی فقیه در بوشهر:

مقدمه شهادت، ایثار و مجاهدت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید سید عباس صفوی، گفت: شهادت یک هدیه الهی است و مقدمه‌ای این هدیه، ایثار و مجاهدت فرد است.
شهيد سيد عباس صفوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت سالروز شهادت شهید نواب صفوی با خانواده شهید سید عباس صفوی از شهدای حزب فدائیان اسلام بوشهر دیدار کرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: شهادت یک هدیه الهی است و مقدمه‌ این هدیه، ایثار و مجاهدت فرد است.

 

وی با بیان اینکه شهید مهمان خداست، افزود: شهید، جان خود را به خدا می‌دهد اما تمامی عنایات و موهبت‌های الهی را برای خود به ارمغال می آورد و این عنایت خداوند است.

 

در این دیدار حجت الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز وی را همراهی می‌کرد، ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با خانواده این شهید بزرگوار، گفت: شهادت موهبتی است که خداوند به خوبان خود عطا می‌کند و بهترین و آسمانی‌ترین شکل ارتحال از دنیا به آخرت است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، این دیدار در فضایی صمیمی برگزار شد و  پدر و مادر شهید سید عباس صفوی و همچنین چند تن از نزدیکان و همرزمان این شهید بزرگوار، ضمن بیان خاطراتی از این شهید، در خصوص سجایای اخلاقی و رشادت‌ها و مبارزات ایشان با آیت الله صفایی بوشهری صحبت کردند./846/پ203/ب4

ارسال نظرات