۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۴۲۴۹۴
امروز همزمان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی:

176 هزار صلوات برای پیامبراکرم و امام زمان در کاشان قرائت شد

خبرگزاری رساـ مدیر کاروان پیاده روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان گفت: عصر امروز در ادامه سلسله برنامه های ختم صلوات کاروان پیاده روی کربلای معلی 176 هزار صلوات برای پیامبر اکرم(ص) و امام زمان(عج) ختم شد.
صلوات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، مهدی شجری، مدیر کاروان پیاده روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان شامگاه جمعه در حاشیه سلسله جلسات نورانی و پرفیض ختم صلوات در کاشان در زیارت حبیب ابن موسی(ع) این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکصد نفر در جلسه امروز نورانی و پرفیض ختم صلوات در زیارت حبیب ابن موسی(ع)کاشان که اکثرا آنها جوانان کاشانی بودند 176 هزار صلوات ختم کردند.

 

وی افزود: این جلسه پرفیض و نورانی ختم صلوات به پیامبر اکرم(ص) امروز در حالی برگزارشد که جهان اسلام نسبت به توهین نشریه فرانسوی به پیامبراکرم(ص) واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کردند.

 

شجری یاد آورشد: 14 هزار ختم صلوات از 176 هزارختم صلوات امروز این جلسه پرفیض، به محضر ولی عصرامام زمان(عج) و مابقی آن به محضر رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) هدیه شد تا خاری در چشم دشمنان اسلام و پیامبراکرم و ائمه معصومین باشد.

 

مدیرکاروان پیاده روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان یاد آورشد: امروز در این مراسم علاوه بر ختم 17 هزار صلوات، دعای باران نیز خوانده شد تا خداوند رحمت خود را از مردم مومن و متدین کاشان و کشور دریغ نکند.

 

شجری گفت:کاروان پیاده روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان در طول سال و به مناسبت های مختلف مذهبی پیش رو، برنامه های متنوع مذهبی را برای جوانان کاشانی تدارک وبرگزار می‌کند.

 

وی یاد آورشد: جلسات نورانی و پرفیض ختم صلوات درکاشان توسط کاروان پیاده روی کربلای معلی بصیرت حسینی‌کاشان از اربعین سال 91 شروع شده است و به صورت متوالی طی این سال ها برگزارشده است./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات