۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۴۳۵۸۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

همه امکانات ارتباطی برای نشر اندیشه های دینی فراهم است

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت بکارگیری روش های نوین انتقال آموزه ها دینی گفت: همه امکانات برای نشر این اندیشه ها از جانب وزارت ارتباطات در اختیار فعالان دینی قرار داده شده است.
محمود واعظي وزير ارتباطات

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که هم اکنون فضای مجازی ابزاری مفید برای نشر اندیشه های دینی است، اظهارداشت: وزارت ارتباطات همه امکانات خود را در اختیار فعالان عرصه دینی برای نشر این آموزه ها قرار داده است.

 

وی افزود: در گذشته روش انتقال اندیشه های اسلامی به شیوه های سنتی بوده اما هم اکنون با گسترش کارکرد های فضای مجازی انتقال اندیشه ها می تواند از ابزارهای نوینی همچون صدا و سیمها بهره ببرد.

 

واعظی با اشاره به ارتباط حوزه های علمیه و فضای مجازی ابراز کرد: یکی از کارهای اساسی، کلیدی و اصلی حوزه های علمیه پیاده کردن صحیح اندیشه های اسلامی و انتقال آن ها به جوانان و تشنگان حقیقت است.

 

بهره گیری دینداران از فضای مجازی ضروری است

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار داشت: هم اکنون بهره برداری روش های نوین در حوزه های علمیه بسیار مناسب است و حوزه های علمیه خوزستان پیشرو بهره برداری از این روش ها هستند.

 

واعظی در پایان پایان بیان کرد: در صورتی که دینداران از فضای مجازی به شیو های مناسب بهره نگیرند دیگران جای آن ها را خواهند گرفت./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات