۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۵۰۰

جشنواره فیلم عمار در جامعه المصطفی مشهد بین المللی می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اکران های جشنواره فیلم مردمی عمار بین المللی می شود.
جشنواره فيلم عمار

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی جامعه المصطفی مشهد، علی اصغر سلطانی هروی، دانش آموخته مقطع ارشد مجتمع آموزش عالی المصطفی واحد مشهد گفت: با توجه به پیام و مخاطب جهان شمول انقلاب اسلامی ایران و از آنجا که جشنواره فیلم مردمی عمار به عنوان رسانه عمومی در جهت گسترش پیام و محتوای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است، این محتوا باید از کانال رسانه عمومی به کل جهان ابلاغ شود.

 

وی افزود: براین اساس و با توجه به ماهیت جهانی المصطفی، بر آن شدیم تا اولین قدم ها، برای بین المللی سازی جشنواره عمار در سطح جهان اسلام از پایتخت معنوی ایران و با محوریت جامعه المصطفی مشهد برداشته شود.

 

سلطانی هروی اظهار کرد: معرفی آثار جشنواره به مخاطبان بین الملل، دعوت از علاقمندان برای حضور و مشارکت در فعالیت های رسانه ای، آموزش و حمایت از علاقمندان، بروز رسانی عرصه تبلیغ با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای روز، تولید، اکران و نشر آثار ارزشی این جشنواره در گستره جهان اسلام توسط مبلغان غیرایرانی و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی ایران در کشورهای هدف، عمده اهداف ما از بین المللی سازی این جشنواره می باشند.

 

مدیرمسؤول انجمن فرهنگ و رسانه مبین تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره سه شنبه 21 بهمن ساعت 10 صبح با حضور فعالان رسانه ای و کارشناسان برجسته عرصه رسانه، هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و با سخنرانی جناب آقای وحید جلیلی ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره عمار همراه با بررسی نقش رسانه های مقاومت در گسترش انقلاب و تحولات جهانی در سالن اجتماعات المصطفی مشهد و با حضور طلاب و مبلغان غیرایرانی برگزار می شود.

 

این فعال رسانه ای جامعة المصطفی مشهد عنوان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم اکران منتخبی از فیلم های جشنواره و نیز برگزاری نمایشگاه محصولات رسانه ای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به اجرا در می آید./930/د101/ب5

ارسال نظرات