۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۴۶۳۵۰
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

ملت ایران در ۲۲ بهمن رفراندومی بزرگ را برای جهانیان به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال گفت: دیگر زمان کدخدا و قلدر جهان بودن سران استکبار گذشته است و سیل جمعیت مردم ایران در کف خیابان ها آرزوی رهبری دروغین را بر دل آمریکا خواهد گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشهد اردهال کاشان در بین مردم شهید پرور این خطه مقدس با تقدیر و تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: عظمت روز 22 بمهن به عظمت استقلال، آزادی، عزت، غیرت و شرافت است که این روز عزیز را به همه شما مردم شریف و همیشه در صحنه منطقه مشهد اردهال تبریک عرض می کنیم.

 

وی افزود: امام راحل انقلاب شکوه مند انقلاب اسلامی که شجره طیبه منحرف شده از غدیر خم به دست طاغوتیان، ددمنشان و ظالمان بود را ایجاد کرد و بعد از 14 قرن حکومت اسلامی تشکیل شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال گفت: امام راحل فقیهی عالی قدر بود که انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشت و این پیروزی ملت ایران کاری عظیم است که ملت ایران را هرساله در 22 بهمن در خیابان ها گرد هم جمع می کند تا مشتی محکم بر پیکره نظام پوشالی غرب وارد کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که بنده به عنوان سرباز ولایت و شهدا همراه با شما در راهپیمایی 22 بهمن حضور بهم رسانیدم، افزود: ما با حضور خود به شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتیم که خوشبختانه از تمام اقشار مردم در این راهپیمایی با شکوه شرکت دارند.

 

وی گفت: از کنار مضجع نورانی حضرت سلطان علی بن امام باقر (ع) و شهدای مشهد اردهال اعلام می کنیم که ای امام عزیز، فرزندان شما همیشه در صحنه هستند و با اعلام میثاق و تجدید عهد در مسیر تو به فکر و در راه تو و شهداء ایستاده ایم و در یریار همه قدرت های پوشالی عالم خواهیم ایستاد.

 

امام جمعه مشهد اردهال تأکید کرد: متجاوزان، ظالمان، تحقیر کنندگان، توهین کنندگان به این ملت عظیم، رشید و مقاوم و عزتمند و شجاع بدانند که امروز ملت ایران یک رفراندوم اعجاب انگیز و شگفت آور به دید جهانیان و در منظر و معرض جهان گشود و از دریچه های رسانه های عالم، مشتی محکم بر دهان سران استکبار خواهد زد.

 

 

به گفته وی، دیگر زمان کدخدا و قلدر جهان بودن سران استکبار گذشته است و سیل جمعیت مردم ایران در کف خیابان ها آرزوی رهبری دروغین را بر دل آمریکا خواهد گذاشت و این ملت آنها را زیر پا لگد مال خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با گرامیداشت یاد امام و شهدا، گفت: به شهدا اعلام می کنیم که ما تا آخرین نفس و قطره خون از نظام جمهوری اسلامی ایرا دفاع می کنیم تا پرچم مقدس ایرا اسلامی را به دست امام زمان (عج) برسانیم./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات