۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۹۲۴
عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

داعش زاییده رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت انقلاب اسلامی ایران تمام جهان را متوجه خود کرده است.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس امروز در جمع اهالی روستای قاضی جهان در مسجد جامع ظهار داشت: امروز پس از گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و با وجود تمام تلاش‌های دشمنان برای مغلوب کردن آن، عظمت و اقتدار این نظام جهان را متوجه خود ساخته است.

 

دبیر و عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه جهانیان در تحلیل‌های خود از ایران اسلامی و نظام ولایی حاکم بر آن به نکات و عوامل اصلی و برانگیختن مردم برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام پی برده‌اند.

 

وی به نوآوری‌های انقلاب ایران به لحاظ سیاسی که از منظر عمق و دامنه تاثیرگذاری، از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته اشاره کرد و گفت: با طلیعه دهه چهارم انقلاب به نام دهه عدالت و پیشرفت، به نظر می‌رسد بازخوانی نوآوری‌های انقلاب اسلامی از این پس به لحاظ فضای کنونی حاکم بر نظام بین‌الملل و سیطره‌خوانی نظام لیبرال دموکراسی به رهبری آمریکا، ضروری به نظر می‌رسد.

 

سعیدی جنگ پیش‌دستانه آمریکا در منطقه را با هدف جلوگیری نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و خاورمیانه دانست و افزود: این سیاست‌ها به کلی در منطقه با شکست مواجه شده و به همین دلیل آمریکا مدام به دنبال توافق با ایران است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت بعضی از کشورها به ویژه عربستان و رژیم صهیونیستی با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: این کشورها به دلیل واهمه‌ای که از به قدرت رسیدن ایران در منطقه دارند و نیز به دلیل از دست دادن موقعیت‌های خود در منطقه با وجود انعطاف‌پذیری ایران در این مسأله سنگ‌اندازی کرده و ساز مخالفت می‌زنند.

 

سعیدی پدیده گروه تروریستی داعش در منطقه را نیز یک پدیده شوم و زشت دانست و افزود: این گروه زاییده اسرائیل و همان کشورهای حامی تروریسم است و تصمیم ایران برای عدم همکاری با عراق برای از بین بردن این گروه تروریستی یک تصمیم عاقلانه و هوشمندانه بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعریض و خط کشی جاده مواصلاتی گوگان به قاضی جهان و  مرتفع شدن مشکلات احداث مدرسه دخترانه فجر تاکید کرد و افزود: ان شاء الله در مدت کم شاهد تعریض این جاده باشیم تا  شاهد تصادفات مرگبار در آن نباشیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات