۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۴۸۷۹۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های گیلان:

کاهش رشد جمعیت توطئه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با بیان این که یکی از ابزارهایی که امروز دشمنان اسلامی در ناتو و تهاجم فرهنگی دنبال می کنند ضربه زدن و از بین بردن سنت های الهی در جامعه است، افزود: امروز زنگ خطر بالار فتن سن ازدواج در جامعه به صدا در آمده است.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه گيلان

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید مهدوی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن ازدواج 500 زوج دانشجو دانشگاه های استان خبرداد و گفت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در دو حوزه جمعیت و آموزش مهارت برای زوج های دانشجو برگزار می شود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با تاکید بر این که این کارگاه فرصتی است زوج های دانشجو با مسائل دینی و مهارت‌های زندگی آشنا شوند، تصریح کرد: ازدواج های دانشجویی می تواند در فضاهای فرهنگی برای مبارزه با ناهنجاری های قبل از ازدواج همچون تجمل گرایی و ولخر ج های بی مورد مؤثر باشد.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: کارگاه های آموزشی به صورت اختصاصی و ابتکاری تنها در گیلان برگزار می شود و امسال نیز به صورت متمرکز از نیز سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور زوج های دانشجویی به زیارت مشهد مشرف می شوند و ضمن پذیرایی و تأمین هزینه های سفر در کارگاه های ملی در حوزه مربوط به مهارت های همسرداری نیز شرکت می کنند.

 

وی با بیان این که یکی از ابزارهایی که امروز دشمنان اسلامی در ناتو و تهاجم فرهنگی دنبال می کنند ضربه زدن و از بین بردن سنت های الهی در جامعه است، افزود: امروز زنگ خطر بالار فتن سن ازدواج در جامعه به صدا در آمده است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به توفیقاتی که در ازدواج دانشجویی رخ داده است، خاطرنشان کرد: براساس آمارها نرخ رشد طلاق در ازدواج‌های دانشجویی کمترین نرخ را نشان می‌دهد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی حوزه جوانان و دستگاه های رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی با الگو گیری از این جلسات و کلاس ها  که از سوی دانشگاه ها برای دانشجویان در راستای مهارت های زندگی برگزار می شود در جهت مقابله با پدیده شوم افزایش طلاق و پدیده زشت تر زندگی تجردی گام بردارند./950/پ203/ب1

ارسال نظرات