۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۴۹۴۲۱

بازدید آیت الله شبستری از مرکز سرطان‌شناسی تبریز

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بیمارستان شهید قاضی(ره) تبریز به عیادت بیماران رفت.
عيادت آيت الله شبستري از بيماران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز از روند بهسازی و گسترش مرکز سرطان شناسی درمانگاه شهید قاضی(ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

 


بنابر این گزارش، امام جمعه تبریز ضمن بازدید بیمارستان شهید قاضی(ره) تبریز به عیادت بیماران رفت و از حال بیماران بستری شده در این مرکز درمانی دلجویی کرد.

 


امام جمعه تبریز همچنین در دیدار با مدیریت و کادر درمانی بیمارستان با تأکید بر رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران بستری شده در بخش‌های مختلف این بیمارستان اظهار داشت: به همان میزان که رسیدگی به سلامت جسمانی بیماران اهمیت دارد، احیای روحیه و سلامت معنوی و روانی آنان نیز مورد توجه قرار گیرد.

 


وی با اشاره به دیدگاه آیات قرآنی، مبانی اسلامی و متن احادیث و روایات معتبر وارده مبنی بر اهمیت توجه به سلامت جسمانی گفت: اقدام وزارت بهداشت در اجرای طرح سلامت و اختصاص یارانه‌های لازم جهت کاهش هزینه‌های درمانی بیماران، اقدامی ارزشمند و در خور توجه بوده است.

 


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که همراهان بیمار نباید دغدغه‌ای جز بهبود و سلامت بیمار خود را داشته باشند، افزود: انتظار داریم کادر درمان بیمارستان‌ها در تکریم بیماران و ارتقای روحیه آنان بیش از گذشته فعال باشند، چراکه خدمت به خلق لازمه جلب رضایت خالق است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات