۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۵۳۲۸۸

دیدار خصوصی رییس دفتر رییس جمهور با آیت الله مکارم

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر رییس جمهور تنها یک روز بعد از تکذیب رسمی حمایت حضرت آیت الله مکارم شیرازی از توافق لوزان سوئیس خود را به شهر مقدس قم رساند و با این مرجع تقلید دیدار کرد.
ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيت الله مکارم شيرازي ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور صبح امروز ضمن سفر به شهر مقدس قم با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

 

این دیدار خصوصی که تنها یک روز بعد از تکذیب رسمی حمایت حضرت آیت الله مکارم شیرازی از توافق لوزان سوئیس انجام شد و می تواند پیام ها و تحلیل های مختلفی به همراه داشته باشد، بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

 

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم و حجت الاسلام حسن نمازی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت نیز در این دیدار رییس دفتر رییس جمهور را همراهی می کردند.

 

گفتنی است، در پی شیطنت برخی رسانه ها و انتشار اخباری کذب مبنی بر حمایت حضرت آیت الله مکارم شیرازی از توافق لوزان سوئیس، دفتر این مرجع تقلید با صدور اطلاعیه ای هرگونه اظهار نظر ایشان درباره مذاکرات و توافق اخیر را تکذیب و از این که چنین دروغ های آشکاری را به ایشان نسبت به می دهند ابراز تعجب و تاسف کرد. /924/پ202/ج

گزارش تصویری مرتبط
 

ارسال نظرات