۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۳۳۵۱
حماس:

رخدادهای یرموک خوش خدمتی به اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: آنچه در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک سوریه رخ می دهد خوش خدمتی به رژیم اشغالگر قدس است.
تظاهرات مردم فلسطين در حمايت از آوارگان اردوگاه يرموک

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با برگزاری تظاهراتی در اعتراض به حوادث اردوگاه فلسطینی «یرموک» واقع در 7 کیلومتری دمشق اعلام کرد آنچه در این اردوگاه اتفاق می‌افتد چیزی جز خدمت مجانی به رژیم صهیونیستی نیست.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات پارچه نوشته‌هایی در دست گرفته بودند که خشم و تنفر و انزجار آنان از جنایات عناصر داعش علیه آوارگان فلسطینی ساکن این اردوگاه را به تصویر می کشید.

 

تظاهرات کنندگان با حمل پرچم های فلسطینی و سر دادن شعارهایی خواستار توقف ریخته شدن خون فلسطینیان بی گناه در این اردوگاه شد.

 

محمد ابوعسکر از رهبران حماس با ایراد نطقی در این مراسم تاکید کرد که این جنبش هرگز در اختلافات سیاسی و درگیری های نظامی مداخله نمی کند و از سلاح خود تنها علیه دشمن صهیونیستی استفاده می کند.

 

وی ضمن فاجعه آمیز خواندن اوضاع انسانی اردوگاه یرموک، اقدامات جنایتکارانه داعش علیه آوارگان فلسطینی ساکن این اردوگاه را محکوم کرد.

 

ابوعسکر از سازمان آزادی بخش فلسطین ساف خواست تا به وظایف و مسؤولیت های خود عمل کند و به رنج و محنت‌های هزاران فلسطینی در این اردوگاه پایان بخشد./994/ب102/د

ارسال نظرات