۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۵۳۶۹۸
همزمان با میلاد حضرت زهرا صورت می گیرد؛

نخستین کوهپیمایی خانوادگی طلاب در سال جدید

خبرگزاری رسا ـ نخستین اردوی کوهپیمایی و طبیعت گردی خانوادگی طلاب در سال جدید از سوی موسسه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار می شود.
علي شريفيان مهر، روحاني کوهنورد

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نخستین اردوی کوهپیمایی و طبیعت گردی خانواده طلاب در سال جدید از سوی موسسه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر در ابتدا به برنامه های اجرا شده در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 93، موسسه فرهنگی ورزشی عالیان حدود 30 برنامه فرهنگی ورزشی موفق برای خانواده های طلاب اجرا کرد که کوهپیمایی، کوه نوردی، صعود به قله های داخل استان و خارج استان، غارنوردی و پیمایش جنگل های مازندران و بازدید از آبشارها نمونه های بارز این برنامه ها بود.

 

وی درادامه افزود: برنامه ای که سال گذشته، موسسه خیلی بر آن تاکید داشت، برنامه پیاده روی های شبانه طلاب به صورت گروهی در پردیسان که در راستای سلامت بدنی طلاب، با موفقیت اجرا شد.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان در تشریح برنامه های امسال موسسه گفت: موسسه قصد دارد برنامه های سال های گذشته را قطعا اجرا کند. به علاوه برنامه های آموزشی در زمینه های کمک های اولیه و امداد نجات، آموزش کوهنوردی و کارآموزی های مختلف ازجمله کارآموزی کوه، سنگ، یخ و برگزاری چهار دوره آموزشی پزشکی کوهستان در 6ماه اول سال در برنامه های امسال خود گنجانده است.

 

وی تصریح کرد: برنامه های امسال جمعه 21 فروردین هم زمان با میلاد حضرت زهرا(س) با کوهپیمایی خانوادگی طلاب آغاز می شود و برنامه های ویژه برای خانواده و تقدیر از آنها خواهد شد.

 

حجت الاسلام علی شریفیان مهر اظهار داشت: مکان این اردو روستای بیدقان از توابع منطقه کهک قم است که زیارت امامزاده اسماعیل جزئی از برنامه این اردو است.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو تحقق یافتن رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در راستای لزوم حضور طلاب در عرصه ورزش و سلامت جسم  و روح است.

 

وی گفت: زمان حرکت برای طلاب داخل شهر قم ساعت 6:30 صبح روز جمعه 21 فروردین ماه  از میدان جانبازان است و برای طلاب پردیسان ساعت 7صبح  در نظر گرفته شده است. زمان برگشت این اردو ساعت 15:30 خواهد بود.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: چگونگی نام نویسی برای حضور در این اردو به صورت اینترنتی به نشانی aliyansport.ir است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این می توانند به همین پایگاه اینترننتی مراجعه کنند.

 

وی افزود: هزینه این اردو با 60درصد تخفیف به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در نظر گرفته شده است و ظرفیت نام نویسی محدود نیست./1325/ت302/س

 

ارسال نظرات