۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۴۸۱۶

کتاب سایبان خود ساخته منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام برای آسیب شناسی در حوزه باورداشتهای دینی و فراگیر عرفان و معنویت‌های نوظهور از جمله عرفان های سکولار اوشو و پائولوکوئیلو از ساحت قدسی دین اقدام به نشر کتاب سایبان خود ساخته کرده است.
کتاب سايبان خودساخته

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام، به جهت آسیب شناسی در حوزه باورداشتهای دینی به منظور عرضه صحیح و دفاع معقول اندیشه عرفانی و زدودن پیرایه‌های موهم، موهن و فراگیر عرفان و معنویت‌های نوظهور از جمله عرفان های سکولار اوشو و پائولوکوئیلو از ساحت قدسی دین اقدام به نشر کتاب "سایبان خود ساخته" نموده است. پژوهش حاضر که حاصل تلاش پژوهشگر توانمند جناب آقای محمد اسماعیل عبداللهی می‌باشد که با ارزیابی‌ها و تغییرات گسترده به جامعه اسلامی عرضه می‌گردد.

 

گفتنی است نکته خاص در اهمیت این اثر را آن‌جا باید جست که مباحثی در خور توجه و سودمند در ارتباط با مهمترین محورها و شبهات معنویت‌های دنیوی به همراه جوابهای اقناعی و بدیع ارایه شده است.

 

شایان ذکر است به ثمر رسیدن این پژوهش و غنای علمی آن با کمک و تلاش‌های آقای دکتر عظیم عابدینی همراه بوده است که موجب قدردانی  و سپاس می باشد.

 

علاقه مندان برای  تهیه کتاب با انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام با شماره 02537740369  تماس حاصل فرمایید.

پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام به نشانی قم، بلوار نیایش، جنب مصلی قدس واقع شده است./1325/د102/ق

ارسال نظرات