۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۵۵۴۳۳

بازدید طلاب نویسنده قم از کمپ ترک اعتیاد خانه سبز

خبرگزاری رسا ـ مشاور گروه داستان مدرسه اسلامی هنر قم از هماهنگی این مدرسه با کمپ خانه سبز و بازدید طلاب نویسنده از این کمپ ترک اعتیاد خبر داد.
مدرسه اسلامي هنر
مهدی شریفی مشاور گروه داستان مدرسه اسلامی هنر قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از بازدید طلاب نویسنده از کمپ ترک اعتیاد خانه سبز قم خبر داد و گفت: طلاب نویسنده مدرسه اسلامی هنر قم در راستای آشنایی با مشکلات و نحوه زندگی وابستگان مواد مخدر از این کمپ دیدن کردند.
 
وی به با توجه به تأثیر هنر در زندگی انسانی و زیبایی های هنر خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت های زیادی که در هنر وجود دارد، طلاب نویسنده مدرسه اسلامی هنر قم با حضور در کمپ خانه سبز تلاش می کنند با آشنایی و شناخت مشکلات اعتیاد قدمی برای جلوگیری از گسترش این مسأله در جامعه بردارند.
 
این نویسنده داستان و رمان در ادامه افزود: اگر بتوان در عرصه مبارزه با مواد مخدر از هنر و زیبایی هنر مخصوصا داستان نویسی استفاده کرد، می توان در شناخت جامعه از این بلای خانمان سوز کمک بسیاری کرد.
 
شریفی بازدید طلاب از کمپ خانه سبز را در راستای آشنایی با این قشر جامعه قابل توجه دانست و تصریح کرد: طلاب نویسنده با توجه به عدم آشنایی با روحیات این قشر از جامعه نمی توانستند در نوشته های خود به خوبی فرد معتاد را معرفی کنند اما این بازدید باعث شد که تا حد قابل توجهی طلاب با روحیات و زندگی آن ها آشنا شوند تا بتوانند معضلات اعتیاد را به دید جامعه برسانند.
 
مشاور گروه داستان مدرسه اسلامی هنر قم با توجه به آمار مسؤول این کمپ یادآور شد: اعتیاد از مشکلاتی است که در جوامع جهانی و کشور ما معضلات زیادی را برای انسان ها و خانواده ها ایجاد می کند و اگر بتوان بوسیله هنر گوشه از این مشکلات را مطرح کرد کمک قابل توجهی به گسترش این مشکل در جامعه می شود.
 
شریفی در پایان با اشاره به درخواست مدرسه اسلامی هنر از طلاب برای ارائه تفکرات خود در بازدید از این کمپ ترک اعتیاد گفت: مدرسه اسلامی هنر قم از طلاب درخواست کرده است تا نوشته های خود را در این راستا ارائه دهند تا در نسخه ای به چاپ برسد./1322/ت302/ف
ارسال نظرات