۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۵۶۸۴۲

طرح باقرالعلوم ویژه فرزندان طلاب و روحانیان اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور از اجرای طرح باقرالعلوم ویژه فرزندان طلاب و روحانیان سراسر کشور خبر داد.
فرزندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش تجلیل از فرزندان و خانواده های ممتاز طلاب و روحانیان شهرهای بناب، مراغه، هشترود، ملکان و عجب شیر امروز در سالن همایش های دانشگاه بناب برگزار شد.

 


حجت الاسلام زهرائی، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در این مراسم، به ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت پرداخت و اظهار داشت: از جمله اقدامات مرکز خدمات تجلیل از نخبگان حوزوی و فرزندان و خانواده های ممتاز طلاب است که همه ساله تداوم خواهد داشت.

 


وی با بیان این‌که معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه حدود سه سال قبل شروع به فعالیت کرده است، خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی در گام نخست به آسیب شناسی مسائل مربوط به طلاب و خانواده ایشان اقدام کرد، که در این راستا جهت سلامت خانواده  های طلاب برگزاری کلاس های مشاوره و ازدواج در دستور کار قرار گرفت.

 


معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: گام بعدی معاونت فرهنگی مرکز خدمات در راستای ازدواج طلاب جوان بوده است، که با این هدف همایش هایی برای طلاب متاهل و خانواده های ایشان در نظر گرفته شد.

 


حجت الاسلام زهرایی گفت: معاونت فرهنگی مرکز خدمات هدایای تشویقی نیز برای طلاب در نظر گرفته است، این مهم در جهت توجه مقام معظم رهبری به مسأله جمعیت است، از دیگر برنامه های مرکز خدمات هدایای تلبس، اردوی خانواده های طلاب نخبه، تاسیس کانون نخبگان و طرح باقر العلوم است.

 


وی خاطرنشان کرد: طرح باقرالعلوم ویژه فرزندان طلاب و روحانیان سراسر کشور است، که هدف از آن تقویت بنیه علمی دانش آموزان است، فرزندانی که در نظر دارند در برنامه های مؤسساتی از قبیل گاج، قلم چی و ... شرکت کنند، یا از محصولات این مؤسسات بهره گیرند، مرکز تسهیلاتی ارایه می کند تا با تخفیف 40 درصد بهره مند شوند.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از فرزندان ممتاز طلاب و روحانی بناب و حومه تجلیل به عمل آمد./854/پ202/ب4

ارسال نظرات