۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۶۸۵۵

مردم بحرین در اعتراض به جنگ عربستان علیه یمن تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ انقلابیان بحرینی با برگزاری تظاهرات گسترده‎ای به حمایت از مردم مظلوم یمن پرداخته و به سیاست‎های ظالمانه رژیم آل‎سعود اعتراض کردند.
انقلابيان بحريني در حمايت از مردم يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم بحرین در اعتراض به سیاست‎های ظالمانه رژیم آل سعود علیه مردم یمن به خیابان‎ها آمدند و تظاهرت گسترده‎ای برگزار کردند.


انقلابیان بحرینی با شعار «ای آل سعود، بس است»  از مردم مظلوم یمن حمایت کرده و خشم خود را از جنایت‎های رژیم آل‎سعود ابراز داشتند.


تظاهرکنندگان که به درخواست گروه های انقلابی به خیابان ها آمده بودند، پلاکاردهایی با مضمون لزوم خروج نظامیان عربستان از خاک بحرین در دست داشتند.


مردم بحرین در شعارها و پلاکاردهای خود اعلام کردند که سرنوشت توطئه های مشترک رژیم صهیونیستی و نظام عربستان برای سرکوب ملت های مسلمان آزادی‎خواه شکست قطعی خواهد بود.


آنان همچنین به حضور نیروهای امنیتی رژیم آل‎سعود با عنوان سپر جزیره از سال 2011 میلادی تاکنون اعتراض کردند و خواستار پایان اشغال بحرین شدند.


این تظاهرات در بیش از 20 منطقه بحرین برگزار شد. تظاهرات کنندگان با دردست گرفتن تصاویر حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین نسبت به استمرار بازداشت وی اعتراض کردند و خواستار آزادی این عالم بحرینی شدند.


آیت الله شیخ علی بن احمد الجد حفصی، از علمای بحرین در منطقه باربار به همراه تعدادی از خانواده‎های شهدا در تظاهرات حمایت از مردم مظلوم یمن و اعتراض به استمرار بازداشت شیخ علی سلمان حضور داشت.

 

علی الغریفی، از انقلابیان بحرینی در این رابطه به خبرنگاران گفت: مردم بحرین از سازمان‎های بین المللی حقوق بشر می‎خواهند نسبت به اقدامات ضد انسانی بحرین واکنش نشان دهند و هرچه سریعتر آن را متوقف سازند.


وی افزود: انقلابیان بحرینی اطمینانی به گفت‎وگوهای ملی با حکومت آل‎خلیفه ندارند زیرا آنان مشروعیت جهت حکمرانی بر مردم را ندارند./994/ب902/د

ارسال نظرات