۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۵۷۳۲۸
در پی انتقاد از یک شبکه تلوزیونی عربستانی؛

شاهزاده سعودی از هرگونه اقدام سیاسی و رسانه‌ای منع شد

خبرگزاری رسا ـ شاهزاده سعودی در یک برنامه تلوزیونی که در شبکه تابع حکومت پخش شد، برنامه‌های شبکه مذکور را نژاد پرستانه توصیف کرد و در پی این اقدام برای همیشه از شرکت در برنامه‌های سیاسی و رسانه‌ای منع شد.
ممدوح بن عبد الرحمان بن سعود شاهزاده عربستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سلمان بن عبد العزیز، پادشاه سعودی در حکمی ممدوح بن عبدالرحمان بن سعود، یکی از شاهزادگان و عضو هیأت رییسه باشگاه النصر این کشور را از تمام فعالیت‌های رسمی و سیاسی محروم ومنع کرد.

 

رسانه‌های داخلی عربستان اعلام کردند که ممدوح ابن عبدالرحمان در یک برنامه تلوزیونی، در شبکه‌ای که تابع حکومت مرکزی عربستان است، برنامه‌های آن شبکه را نژاد پرستانه توصیف کرد.
 
در پی ممنوعیت شرکت این شاهزاده سعودی در تمام برنامه‌های تلوزیونی و تصویری، محمد البکیری سردبیر بخش ورزشی روزنامه عربستانی عکاظ در پیامی اعلام کرد که اقدام پادشاه مبنی بر منع این شاهزاده نشان از قاطعیت حکومت داشته و این پیام را به دنبال دارد که هیچ کس با هر جایگاهی نمی‌تواند نسبت به حکومت اقدامی معاندانه انجام دهد.

 

 گفتنی است این اقدام پاشاه عربستان در قبال یک انتقاد در حالی است که در روزهای گذشته یک وهابی سعودی نظامی تمام شهروندان شهر القطیف را تهدید به قتل عام کرده و این پیام را به طور علنی در صفحه اجتماعی خود نشر داده بود که با شکایت مردم القطیف روبرو شد ولی تا کنون هیچ اقدامی علیه این وهابی سعودی نشده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات