۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۵۷۶۴۷
حجت الاسلام ناصحی:

خدمت به زائران مسجد جمکران گامی به سوی تحقق جامعه مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگ مسجد مقدس جمکران گفت: حضرت مهدی(عج) در زمان تأسیس این مسجد فرمودند این مکانی است که به تمام انسان‌ها تعلق دارد و همه از این مکان بهره‌مند می‌شوند بنابراین کسی که به زائران این مسجد خدمت می‌کند در راه امام زمان(عج) قدم برداشته است.
مسجد جمکران
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصحی مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگ مسجد مقدس جمکران شب گذشته در همایش راهیان جمکران در جمع مدیران کاروان های زیارتی استان تهران در سالن همایش های شهر آفتاب مسجد جمکران با توجه به عظمت این مسجد و توفیق خدمت به زائران خاطر نشان کرد: حضور و خدمت به زائران مسجد جمکران توفیقی است که به انسان عنایت می شود.
 
وی مسجد جمکران را پایگاه جهانی موعود دانست و ابراز داشت: مسجد مقدس جمکران پایگاه توحید، معنویت و پایگاه جهانی موعود است که حتی سالانه شیعیان، اهل تسنن و حتی غیر مسلمان ها هم به این مکان می آیند و به عبارتی دیگر از هر دینی که در آن موعود در آن بشارت داده شده در این جا حاضر می شوند.
 
حجت الاسلام ناصحی بنا به فرموده امام عصر(عج) مسجد جمکران را متعلق به تمام انسان ها دانست و تصریح کرد: حضرت مهدی (عج) در زمان تأسیس این مسجد فرمودند این مکانی است که به تمام انسان ها تعلق دارد و همه از این مکان بهره مند می شوند بنابراین کسی که به زائران این مسجد خدمت می کند در راه امام زمان(عج) قدم برداشته است.
 
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگ مسجد مقدس جمکران با اشاره به آغاز به کار ستاد هماهنگی کاروان های زیارتی مسجد جمکران یادآور شد: مدتی است که ستاد هماهنگی کاروان ها در مسجد جمکران شروع به فعالیت کرده است و تلاش می کند که به صورت متمرکز کاروان ها را ساماندهی کند.
 
وی ساماندهی کاروان های زیارتی را خدمتی به زائران این مسجد بیان کرد و اظهار داشت: ساماندهی متمرکز و منظم کاروان ها باعث می شود که ستاد هماهنگی بتواند با توجه به فعالیت کاروان به آن ها خدمات و امکانات ارائه کند.
 
حجت الاسلام ناصحی به برخی از فعالیت های این ستاد اشاره کرد و گفت: مکانی در مسجد جمکران برای ساماندهی کاروان های قرار داده شده است و اطلاعات و فعالیت های کاروان را ثبت می کند و بنابر فعالیت و درخواست مدیران کاروان ها به آن ها خدمات مورد نیاز را ارائه می کند.
 
وی در پایان هدف از ساماندهی و افزایش خدمات به زائران را راهی برای تقویت بنای دینی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: ستاد هماهنگی با همکاری مدیران کاروان های تلاش می کند که حضور زائران تنها یک زیارت بدون بهره نباشد و با ارائه خدمات فرهنگی روحیه دینی افراد را تقویت کند تا افزون بر ثواب زیارت، زائران از نظر معنوی هم کامل تر شوند./1322/پ203/ف
ارسال نظرات