۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۵۸۳۴۶
نماینده مجلس:

استیضاح وزیران ربطی به مشکلات سیاسی ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیران ربطی به مشکل سیاسی ندارد و هرمسؤولی که در انجام دادن کارها مردم را با مشکل مواجه کند در مجلس مورد سوال قرار گرفته و در صورت برطرف نکردن مشکلات، استیضاح آن مطرح خواهد شد.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد، نماينده مردم بوشهر در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم برازجان گفت: هر مسؤولی در جایگاه خود اجازه دست اندازی به مال و تعرض به حق مردم را ندهد چون کوتاهی و تعامل کردن در این مورد بی رحمی و ظلم به مردم است.


وی تصریح کرد: نخستین درسی که مولا علی(ع) در حکومت به ما داد این است که اگر در هر مقامی هستیم نباید شانتاژهای تبلیغاتی ما را بفریبد و به خاطر آبرو، شخصیت، پست و مقام به مردم ظلم کنیم.


نماینده مردم دشتستان اضافه کرد: هیچ شخصیت، آبرو و جانی بالاتر از وجود نازنین امیرمومنان(ع) نبود اما ایشان با همه وجود در مقابله با ظلم و مبارزه با بی عدالتی ایستاد تا به شهادت رسید.


وی گفت: امام علی(ع) همانطور که در مقابل ظلم شمشیر برنده و کوه صلابت بود مظهر مهر، عطوفت و دریای مهربانی نیز بود.


موسوی نژاد افزود: راه و مسیر امیرمومنان(ع) هر چند بر علیه و به ضرر ما تمام شود راه صواب و حق است.


وی اضافه کرد: اگر در آن زمان سکوت خواص و کوتاه آمدن آنها موجب خانه نشینی علی شد امروز نیز خواص جامعه نباید سکوت کنند بلکه با حمایت رهبرمعظم انقلاب در برپایی حکومتی که برای نجات بشریت تلاش کند کوتاهی نکنند.

 

موسوی نژاد درادامه درباره وظایف نمایندگان مجلس عنوان کرد: مردم برای دفاع از حقوق خودشان، محرومان، مستضعفان و مبارزه با بی عدالتی به نماینده رای می دهند و نماینده حق ندارد دنبال کارهای شخصی خود برود.

 

وی تاکید کرد: هرنماینده ای دو وظیفه دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت که تاکنون در هردو ماموریت کوتاهی صورت نگرفته است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر یادآوری کرد: در همه طرح ها و لوایح در مجلس آنچه که به نفع مردم بوده است نظرداده ام و نطقهای بیشماری ارائه کرده ام.

 

وی درمورد استیضاح وزیران نیز بیان داشت: استیضاح وزیران ربطی به مشکل سیاسی ندارد و هرمسؤولی که در انجام دادن کارها مردم را با مشکل مواجه کند در مجلس مورد سوال قرار گرفته و درصورت برطرف نکردن مشکلات ،استیضاح آن مطرح خواهد شد.

 

نماینده دشتستان درباره افرادی که به بیت المال خیانت می کنند گفت: افرادی که به بیت المال تعرض می کنند به همه مردم خیانت کرده اند و نباید گذشتی شامل آنها شود .

 

وی در مورد بابک زنجانی اذعان داشت: مشکل بابک زنجانی را در دولت قبل خودم در کمیسیون مجلس مطرح و پیگیری کردم تا بالاخره با او برخورد شد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس در زمینه اقدامات انجام گرفته برای شهرستان اظهار داشت: مشکل خرمای نخلداران نیز با رایزنی و جلسات متعدد با رییس جمهور و وزیر جهاد نیز برطرف شد.

 

وی درباره دیگر اقدامات نیز بیان داشت: هیچ مسؤولی برای سد دالکی اقدامی انجام نمی داد که با پیگیری در کمیسیون های مجلس و بازدیدهای متعدد وزیر نیرو از سد دالکی کار اجرایی آن شروع شد.

 

موسوی نژاد در مورد احداث پتروشیمی دشتستان گفت: باوجودی که در کار پیگیری پتروشیمی دشتستان سنگ اندازی های فراوانی صورت گرفت ولی دنبال احداث آن هستم تا مشکل اشتغال شهرستان نیز برطرف شود.

 

وی بازدید از روستاها به همراه مسؤولان را از دیگر اقدامات خود بیان داشت و تاکید کرد: تلاش شده است تا سالیانه به همراه مسؤولان در روستاها حضور پیدا کرده و مشکل روستاها بررسی شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: درخصوص مشکلات شهرستان بازهم تلاش فراوانی خواهم کرد و از همه ابزارهای نماینده در مجلس وکمیسیونها و بازدید وزیر از شهرستان استفاده خواهم کرد تا مشکل شهرستان برطرف شود./833/پ203/ب4

ارسال نظرات