۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۵۹۴۰۹
همزمان با سراسر کشور برگزار می شود؛

تظاهرات مردم خراسان شمالی در همبستگی با مردم یمن بعد از اقامه نماز جمعه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: مردم و نمازگزاران استان بعد از اقامه نماز جمعه این هفته همزمان با سراسر کشور در همبستگی با مردم یمن تظاهرات می کنند.
تظاهرات مردم خراسان شمالي عليه جنايات آل سعود

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، از برگزاری تظاهرات سراسری ملت ایران در همبستگی با مردم یمن پس از نماز جمعه این هفته خبر داد و افزود: مردم و نماگزاران استان خراسان شمالی نیز همگام با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه علیه تداوم حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود به یمن، تظاهرات و راهپیمایی خواهند کرد.

 

وی ضمن محکوم کردن شدید تجاوز آشکار ارتش رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین و مردم بی دفاع یمن، افزود: مردم خداجو و ولایت مدار استان خراسان شمالی در 15 شهر محل برگزاری نماز جمعه با تظاهرات پرشور خود جنایات رژیم وهابی آل سعود علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن و به شهادت رساندن تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم بی گناه این کشور را محکوم می کنند.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان این که تظاهرات و راهپیمایی مردم استان خراسان شمالی از مصلاها و میعادگاه های نماز جمعه مرکز استان و شهرستان های مختلف خراسان شمالی به سمت یکی از میادین اصلی شهرها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی مراسم راهپیمایی و تظاهرات مردم و نمازگزاران از محل مصلای امام خمینی(ره) شروع شده و تا میدان حضرت قائم(عج) یا بازرگانی قدیم ادامه خواهد داشت.

 

وی اظهار امیدواری کرد که بعد از برپایی نماز باصلابت جمعه این هفته شهرهای مختلف استان خراسان شمالی، شاهد حضور گسترده مردم خداجوی بجنورد و سایر شهرهای استان در تظاهرات و راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم یمن باشیم.

 

به گفته حجت الاسلام سالاری مردم استان خراسان شمالی تاکنون در مقاطع مختلف اثبات کرده اند که همواره حامی مظلوم بوده و در برابر ظالم با تمام قدرت می ایستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به این که تظاهرات همبستگی با مردم یمن بعد از نماز جمعه هفته جاری در سراسر کشور به دعوت این شورا برگزار می شود، افزود: بر اساس برنامه جمعه هفته جاری ملت بزرگ ایران همزمان در تهران و در بیش از 770 شهر و تمامی مراکز استان ها و شهرستان های سراسر کشور، پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، علیه نسل کشی و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن، توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود، تظاهرات کرده و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت همه جانبه می کنند.

 

وی اظهار کرد: همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن، از ملت های مسلمان و آزاده جهان می خواهد، پس از اقامه نماز جمعه این هفته، هجدهم اردیبهشت ماه، همپای ملت مسلمان ایران علیه این تجاوز آشکار و وحشی گری و تفرعن رژیم آل سعود قیام کرده و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی را محکوم کنند.

 

گفتنی است، عربستان و متحدانش از ششم فروردین ماه سال جاری تجاوز هوایی به کشور یمن را در دستور کار قرار دادند که در پی این تجاوز تاکنون بیش از سه هزار تن از مردم یمن کشته و هزاران نفر بی خانمان شده اند./9314/ت303/ب4

ارسال نظرات